SaberTooth
New member
בקההההה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif|סוגד|
כן, העונה האחרונה ששודרה בארץ היא העונה השלישית (המעולה, לפי דעתי). בקנדה ובארצות הברית העונה הרביעית כעת בעיצומה, תהיה עונה חמישית בטוח (היא נמצאת עכשיו בתהליכי כתיבה) ויש דיונים ודיבורים על עונה שישית. אנדרומדה
הסיבה היחידה שאין עדיין פורום אנדרומדה בתפוז היא משום שתפוז לא מאשרים לי.
כן, העונה האחרונה ששודרה בארץ היא העונה השלישית (המעולה, לפי דעתי). בקנדה ובארצות הברית העונה הרביעית כעת בעיצומה, תהיה עונה חמישית בטוח (היא נמצאת עכשיו בתהליכי כתיבה) ויש דיונים ודיבורים על עונה שישית. אנדרומדה