זהירות סוס מתרסק לתוך הפורום...
המממ הכותרת הזו בטח מספיק מעניינת כדי שתכנסו לקרוא... אז ככה מההתחלה......... שלום לכולם שמי פגסוס ואחרי כמה ימים של קריאת ההודעות כאן (רובן משעשעות)... החלטתי לנסות ולהצטרף כחבר מהמניין בפורום הזה... קצת פרטים עלי......... אני זקן........ מתקרב בצעדי ענק לגילו של פיזבן.... ומתושתש הרבה יותר ממנו.. ברשותי נמצא אוסף חביב של הסדרה מעל לשלושים ספרים בסדרה רובם עתיקים ובהוצאות המקוריות שלהם (סוסון שחצן שכמוני). את הראשון קראתי אי שם בתחילת שנות התשעים (שנת 1991), בתוך כדי הנוחות האילעית של מארב טנקים בלבנון, אני ממליץ על כך בחום לקרוא את רומח הדרקון בתוך טנק זה נותן דרור שלא יאומן לדימיון. זהו פחות או יותר....... שאלות טענות ומענות יתקבלו בברכה....... פגסוס