• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

NJS

New member
היום עם נא`גסרוני

עוד שרשור עוף עם נאג`סרוני והעוף הראשון תרנגולת בסגנון הודי! ואל תשכחו שבסוף העונה התלמידים המצטיינים יוזמנו להתחרות!
 

פגסוס3

New member
זהירות סוס מתרסק לתוך הפורום...

המממ הכותרת הזו בטח מספיק מעניינת כדי שתכנסו לקרוא... אז ככה מההתחלה......... שלום לכולם שמי פגסוס ואחרי כמה ימים של קריאת ההודעות כאן (רובן משעשעות)... החלטתי לנסות ולהצטרף כחבר מהמניין בפורום הזה... קצת פרטים עלי......... אני זקן........ מתקרב בצעדי ענק לגילו של פיזבן.... ומתושתש הרבה יותר ממנו.. ברשותי נמצא אוסף חביב של הסדרה מעל לשלושים ספרים בסדרה רובם עתיקים ובהוצאות המקוריות שלהם (סוסון שחצן שכמוני). את הראשון קראתי אי שם בתחילת שנות התשעים (שנת 1991), בתוך כדי הנוחות האילעית של מארב טנקים בלבנון, אני ממליץ על כך בחום לקרוא את רומח הדרקון בתוך טנק זה נותן דרור שלא יאומן לדימיון. זהו פחות או יותר....... שאלות טענות ומענות יתקבלו בברכה....... פגסוס
 

Witch Child

New member
שלום לכולם

הי!!! אני חדשה כאן בפורום ואני בטוחה שיהיה כיף בינתיים קראתי רק את "דרקונים של דמדומי הסתיו", "דרקונים של ליל החורף" ו"דרקונים של שחר האביב"... בורה שכמותי אבל אני מתכננת לקרוא את השאר
 

NJS

New member
והפרסים הם

מקום שלישי - ספר בישול של נאג`סרוני! מקום שני - כרובית מעופפת שנאג`סרוני יבשל לכם! ולמקום הראשון - תמונה פלוס חתימה אישית של נאג`סרוני!!!
 

midnight dragon

New member
ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo13.gif../images/Emo15.gif

תראה, פייטון
יש מישהו יותר זקן ממך
 

Wild elf

New member
בררררררררררררר

וווווככככככככהההההה הבאה! אהמ... נדפקתי קצת...
 

NJS

New member
ברוכה הבאה

אנחנו הפורום הכי חברתי בתפוז! מבטיחים!
 
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

אני הצטרפתי עוד באמצע
(דרקונים של ליל חורף [החלטתי להשתמש בקיצורים של קנדר]) השתלבות מהירה בפורום ההזוי ביותר בתפוז
 

PYRE

New member
הייי את לא זאתי מפורום אקס מן?

לא חשוב אם כן או לא... ברוך הבא
 

NJS

New member
מה?!?!?!

יש פורום אקסמן?! למה לא אמרת קודם?! אני מייד מצטרף לפורום
 

סרינה99

New member
כן...

וכולם שם כזה מנסים להיזכר ביחד...וכזה מישהו אומר שכחתי משהו וכולם עונים ביחד...אמממממממממממממממ כניראה שגם אנחנו
 
למעלה