• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

yaarangel

New member
וולקאמיתת....../images/Emo70.gif

טוב טיפי טיפ באיחור אבל אתם תסלחו לי נכון
וול...וולקאם לפורום המוזר מאוד מאוד שלנו..<ראה חתימה> אממ...השתלבות מהירה ותהני
נ.ב. סתם התחשק לי לכתוב נ.ב.
 

python 4

New member
../images/Emo88.gif../images/Emo70.gifObjection

גם סטארהד יותר מבוגר ממני! לא? חוץ מזה אני צעיר בנפשי, אז זה לא נחשב.
 

Orbital Shadow

New member
יש דרכים לבדוק את זה:../images/Emo60.gif

1. אתה אוהבת סרטים של דיסני??
2. אם היה לך ברווז וכל האוטובוס היה ישן... היית מפעיל אותו?? 3.יש לך נטיה להתלכלך הרבה שאתה אוכל?? 4.אחרי ארבע מדרגות אתה אומר:וואי איך כואב לי הגב או ממשיך לרוץ למעלה?? -נא לא להתייחס לכל מה שאני אומרת החל משעה 11:אני פשוט לא שפויה..-
 

python 4

New member
כן!

1. אני מת על סרטים של דיסני. בשבת ראיתי את אחי הדב - סרט נפלא ומרגש. 2. אני אוהב להפעיל ברווזים! עושה להם כל מני פעילויות וכל זה. 3. אני לא מתלכלך שאני אוכל. מה אני ברברי? 4. לא! ממשיך לרוץ קדימה! אני עושה כושר את יודעת. מה גזר הדין?
 

python 4

New member
וזה שאכלתי היום בצהרים

פירה ואפונה, והבילוי היחיד שלי היום בערב הוא משחק ברידג' מרגש עם חבריי לאגף, מה זה אומר?
 

Orbital Shadow

New member
נהההה זה לא אומר כלום../images/Emo60.gif

אני גם משחקת ברידג' יותר נכון מיני ברידג'
 

Wild elf

New member
ברוך הבא

אני את הספר הראשון קראתי לפני כמה שנים טובות, אבל כרגע אני נמצא בקופסת סרדינים הידועה גם בשם נגמח"ון, וקורא את הספר של ניל גיימן "לעולם לא עולם" וחייב להודות שאתה צודק
 

Wild elf

New member
ברוך הבא

אני את הספר הראשון קראתי לפני כמה שנים טובות, אבל כרגע אני נמצא בקופסת סרדינים הידועה גם בשם נגמח"ון, וקורא את הספר של ניל גיימן "לעולם לא עולם" וחייב להודות שאתה צודק
 

Wild elf

New member
ברוך הבא

אני את הספר הראשון קראתי לפני כמה שנים טובות, אבל כרגע אני נמצא בקופסת סרדינים הידועה גם בשם נגמח"ון, וקורא את הספר של ניל גיימן "לעולם לא עולם" וחייב להודות שאתה צודק
 
ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

מה קורה אחי? ברוך הבא לפורומינו הקטן (הוא כבר לא כ"כ קטן, אבל התרגלתי) וההזוי ביותר בתפוז... השתלבות מהירה!!!
רגע, השנה שהתחלת לקרוא את הרומח, והיית חייל, נולדתי בה... מצחיק
רגע, יש סיכוי שיש פה מישהו יותר זקן מפייטון
בן כמה אתה?
 

midnight dragon

New member
טוב, אני מודה.. ../images/Emo15.gif

רימיתי.. חחחחח הסתכלתי בכרטיס האישי שלו.. אבל לפני זה חישבתי שהוא בן 33 בערך...
 
למעלה