• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

סרינה99

New member
חיחיחי ברוך הבא!../images/Emo140.gif

יא עוד אחד שאוהב את בלינק...אפשר לשנות את הפורום לרומח הדרקון ובלינק גם אני ידידה של אלון
 

yaarangel

New member
welcome...../images/Emo70.gif

או איך שלא כותבים את זה...ברוך הבא
השתלבות מהירה אממ..וזייהו..
אני יערה ואני בת 12..ושוב ברך הבא בלה בלה בלה..
 

ליסאן

New member
ברוך הבא לפורמינו ההזוי ../images/Emo24.gif

זהירות מ
והמפגש הבא חייב להיות בלונה פארק (מכל מקום אחר יגרשו אותנו)
 
למעלה