קראתי את הרשומות, ועכשיו אני מתקדמת
Y yaarangel New member 24/4/04 #75 ברוכיתתתת...../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif וול ברוכה הבאה השתלבות מהירה תהני..
ברוכיתתתת...../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif וול ברוכה הבאה השתלבות מהירה תהני..
S SNoochy BooChyS1 New member 24/4/04 #80 שלום שלום../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ברוכה הבאה תהני בפורום הטיפשי ביותר ועם הפרש הגילאים הגדול ביותר בתפוז
שלום שלום../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ברוכה הבאה תהני בפורום הטיפשי ביותר ועם הפרש הגילאים הגדול ביותר בתפוז
M midnight dragon New member 24/4/04 #83 הפרש הגילאים הכי גדול בתפוז?../images/Emo15.gif לא נראה לי.. אני מכירה פורום שיש שם אנשים בני 14 וגם אנשים בני 80..
הפרש הגילאים הכי גדול בתפוז?../images/Emo15.gif לא נראה לי.. אני מכירה פורום שיש שם אנשים בני 14 וגם אנשים בני 80..
M midnight dragon New member 24/4/04 #88 וזה בטח לא בגלל שאנחנו מדברות ../images/Emo15.gif על אותו הפורום.. נכון?
B BlackCuty New member 24/4/04 #95 איזה כיף לי!!! קבלתי צומת לב.... סנקס לכולכם על ה"ברוכה הבאה" הלבביים (וברוך הבא אחד...)!!!!
P PYRE New member 25/4/04 #130 גם אני קיבלתי צ"ל ממך... בהנחה שהכוונה לברוך הבא שלי....... בגלל שלא ראיתי ברוך הבא אחר........
D Dragon Flame182 New member 25/4/04 #126 שלום אנשים!!! אני רק באמצע של הספר רומח הדרקון אבל זה ספר אדיר!!!!!! מקווה להכיר אותכם, ומצפה למפגש הבא בקיץ, איפה הוא יהיה??
שלום אנשים!!! אני רק באמצע של הספר רומח הדרקון אבל זה ספר אדיר!!!!!! מקווה להכיר אותכם, ומצפה למפגש הבא בקיץ, איפה הוא יהיה??
S SNoochy BooChyS1 New member 25/4/04 #128 ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif אתה מודע לעובדה שאין רק ספר אחד של הרומח
M midnight dragon New member 25/4/04 #129 היי ירון.. ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo15.gif אה.. אני ידידה של אלון.. ואני ממש מציעה לך לסיים את רשומות לפני שאתה מצטרף. רצים פה ספויילרים חופשי לרשומות.. וגם אם לא קשה לך לשנות את השם יש לי רשות בלעדית על כל הדרקונים
היי ירון.. ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo15.gif אה.. אני ידידה של אלון.. ואני ממש מציעה לך לסיים את רשומות לפני שאתה מצטרף. רצים פה ספויילרים חופשי לרשומות.. וגם אם לא קשה לך לשנות את השם יש לי רשות בלעדית על כל הדרקונים
B BlackCuty New member 25/4/04 #132 ברוך הבא!!! גם אני חדשה כאן ואתה הראשון שאני אומרת לו "ברוך הבא"!!! אני נורא מתרגשת...