• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

yaarangel

New member
ברוכיתתתת...../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif

וול ברוכה הבאה השתלבות מהירה תהני..
 
שלום שלום../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ברוכה הבאה
תהני בפורום הטיפשי ביותר ועם הפרש הגילאים הגדול ביותר בתפוז
 

midnight dragon

New member
הפרש הגילאים הכי גדול בתפוז?../images/Emo15.gif

לא נראה לי.. אני מכירה פורום שיש שם אנשים בני 14 וגם אנשים בני 80..
 

BlackCuty

New member
איזה כיף לי!!! קבלתי צומת לב....

סנקס לכולכם על ה"ברוכה הבאה" הלבביים (וברוך הבא אחד...)!!!!
 

PYRE

New member
גם אני קיבלתי צ"ל ממך...

בהנחה שהכוונה לברוך הבא שלי....... בגלל שלא ראיתי ברוך הבא אחר........
 

NJS

New member
אייי

*אנחה*איפה הכינויים של פעם? נ.ב ברוכה הבאה! נ.ב.ש.ה.ב את נורמלית?
 

Dragon Flame182

New member
שלום אנשים!!!

אני רק באמצע של הספר רומח הדרקון אבל זה ספר אדיר!!!!!! מקווה להכיר אותכם, ומצפה למפגש הבא בקיץ, איפה הוא יהיה??
 
ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

אתה מודע לעובדה שאין רק ספר אחד של הרומח
 

midnight dragon

New member
היי ירון.. ברוך הבא../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo15.gif

אה.. אני ידידה של אלון.. ואני ממש מציעה לך לסיים את רשומות לפני שאתה מצטרף. רצים פה ספויילרים חופשי לרשומות.. וגם אם לא קשה לך לשנות את השם יש לי רשות בלעדית על כל הדרקונים
 

BlackCuty

New member
ברוך הבא!!!

גם אני חדשה כאן ואתה הראשון שאני אומרת לו "ברוך הבא"!!! אני נורא מתרגשת...
 
למעלה