• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

Orbital Shadow

New member
חחחחחחחחח אה אופס../images/Emo60.gif

סייבר תמחוק את ההודעה הזאתP: לא יודעת מה קורה לי היום...
 

yaarangel

New member
אור../images/Emo35.gif

ולטונה המשוגעת...נסלח לך..
יאיי סופ סופ אני לא הכי קטנה...רק תזכירו לי מי זה אור
 

פגסוס3

New member
קואלה מנומרת?

אישית הייתי מעדיף סוסונת טיפשה כדי שנוכל לתקשר בגובה העיניים.... למה הכוונה הכי קטנה? גמדית? ננסית? או קרובתה של בופו - אם כן, תרחיקי ממני את הדבר המיובש שיש לך בכיס פגסוס
 

yaarangel

New member
|לטאה|בופו| ליאור יש לך מתחרה../images/Emo70.gif

אני לא ננסית אני בת 12
ואני דפקא יחסית די גבוהה..
דרך אגב מצאתי אייקי מושלםםםם..
 

NJS

New member
אהם

מאיפה יש לך קואלה מנומרת? יש לי זכות הברחה יחודית מגילדת המבריחים! המדינה הזאת מידרדרת!
 

Wild elf

New member
שיעמום הורג, הא?

אם כבר מדברים על עופות, בואו נדון בשאלה פילוסופית למדי- מי נוצר ראשון הביצה או התרנגולת. התשובות פשוטות ביותר. לפי גישה דתית התשובה היא עוף, כי אלוהים ברא את כל העופות, ובשום מקום לא כתוב כי ברא ביצה. מצד שני, לפי אבולוציה, הביצה היא זו שנוצרה ראשונה. אותה הטילו עוד הדינוזאורים, עוד לפני שתרנגולת ראשונה עלי האדמות התחילה לקרקר.
 

Wild elf

New member
ומי ברא את מגי?

לא נראה לי טרייסי. הוא צעיר מדי. מצד שני, כשנזכרים באמו של סטפלר...
 

python 4

New member
../images/Emo99.gif

איך אני אוהב אותה! איך קוראים לה? נו, עומד לי על קצה הלשון. טרנס! מתי הסדרה הזו חוזרת?
 

SaberTooth

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

אתה רואה את סידרת המופת אנדרומדה
זו הסידרה הכי טובה בכל העולם כולו
אני לא יודע מתי היא חוזרת לאיי אקס אן (ולמען האמת, זה לא כל כך מעניין אותי, כי אני מוריד ורואה במחשב).
 

python 4

New member
../images/Emo70.gifget out../images/Emo12.gif

אני מת על הסדרה הזו! מאז שהחלטתי לקחת את בקה להיות לי לאשה. כבר שנים לא היה פרק חדש.. נדמה לי שהעונה האחרונה ששודרה היא השלישית, נכון? יש עוד עונות?
 
למעלה