• פותח הנושא NJS
  • פורסם בתאריך

פגסוס3

New member
יקירי....

רק מספר הדגמות לגבי זיקנתי.... בבחירות הראשונות שהשתתפתי בהן יצחק שמיר עוד התמודד לרשות הממשלה... את שלישיית הספרים הראשונה שלי בסדרה זו, רשומות כמובן, קניתי בהוצאת מיצוב בכריכה קשה....והשארתי אותה בטיפשות כשעזבתי את חברתי.... הייתי בהופעת הפרוק של תיסלם בתיאטרון באר שבע.... פעם קניתי לחם שחור ב 5 לירות, כן זה המטבע שהחליף את כיכר הכסף התנ"כית. כשנולדתי הפינק פלוייד עוד לא כתבו את הצד האפל של הירח..., ג'ים מוריסון עוד לא טבע באמבטיה ומכבי תל אביב לקחה רק את האליפות השניה ברציפות שלה......... האמת היא כשאני מסתכל על זה ההסטוריה שלי דיי מרשימה..... ואני ממש עתיק..... אימל'א אני קשיש!!!!! אני צריך כוס מיץ פטל כדי להרגע..........
 
פאק../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בנאדם!!! יש לך היסטוריה מרשימה ב-ט-י-ר-ו-ף!!! פייטון, ברגע זה נגמרה לך הזכות להתבכיין על גילך
 

פגסוס3

New member
חחחחחחח

רגע בן אדם (אתה בן אדם נכון?) מה אני צוחק כמו אידיוט, אני בן 32 ולא 33 (בגילי המתקדם זה מתחיל להיות חשוב הדיוקים האלה...)
 

python 4

New member
...tell me about it

ברוך הבא למחלקה הגריאטרית של הפורום! אתה יכול להיות הסגן יו"ר שלי.
 

סולה 1

New member
בגילי...

אני נאלץ לסרב להצעה המפתה........ הנסיון בלשלוט בשלפוחית הינו חשוב יותר כרגע מכל דבר אחר.... פגסוס
 

NJS

New member
ברוך הבא

אני חושב שאתה התאום האבוד של פייט גם זקן גם שנון (יחסית לגיל כמובן)
 

yaarangel

New member
יאייי...../images/Emo70.gif

ברוך בואך...חחח...
ברוך הבא לפורום הנחמד שלנו...
אתה חובב לשון מושבע
..כדאי לך! תקבל קואלה מנומרת+דיונים מרתקים בפורום.. בקציצה היי אני יערה ואני הכי קטנה בפורום..אממ..זה רק אני או שאני ממש חוזרת על עצמי
וול ברוך הבא השתלבות מהירה...וזהו..
 

yaarangel

New member
מי יותר קטן ממני../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

 

Orbital Shadow

New member
ייא! סוף סוף אני לא הכי קטנה../images/Emo60.gif

*כינורות* תמיד הייתי הכי קטנה... בשכבה.. במשפחה... בחטיבה שנה שעברה... אבל עכשיו!! עכשיו אני לא הכי קטנה נה נה בננה^___^
 
למעלה