מרי כריסמס. [הודעות שלא קשורות לאאונסנס רק לכאן, תודה]
M Moreiro New member 26/12/04 #1 ../images/Emo32.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif מרי כריסמס. [הודעות שלא קשורות לאאונסנס רק לכאן, תודה]
../images/Emo32.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif מרי כריסמס. [הודעות שלא קשורות לאאונסנס רק לכאן, תודה]
R RegevAway New member 26/12/04 #2 אין לי כוחחחחחחחחחחח מיייייייייייין כל הזמן ללמוד לסיסקו!!!!!!!! איכסהההההההההההההה שמישהו יציל אותי! תעשו מין! |מין|
אין לי כוחחחחחחחחחחח מיייייייייייין כל הזמן ללמוד לסיסקו!!!!!!!! איכסהההההההההההההה שמישהו יציל אותי! תעשו מין! |מין|
B bobopoop New member 26/12/04 #3 |מין| לי אין כוח יותר ללמוד להיסטוריה |: שלא נדבר על זה שאני מרגישה רע.. אבל עדיף לי לעשות את המבחן מחר.. מועד ב' זה קקי ושיתפוצץ העולם כבר כדי שיהיה לי קצת שקט.
|מין| לי אין כוח יותר ללמוד להיסטוריה |: שלא נדבר על זה שאני מרגישה רע.. אבל עדיף לי לעשות את המבחן מחר.. מועד ב' זה קקי ושיתפוצץ העולם כבר כדי שיהיה לי קצת שקט.
D darkness calls New member 27/12/04 #15 סיסקו../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo2.gif אתה יודע מאזה נטע
E Exhibit R New member 26/12/04 #5 ולייייייייייייייייייייייייייייייייי אין כוח לשנן לביולוגיה:\ טוב נו, נשאר רק המבחן הזה ומבחן שמיעה ביום חמישי, שזה לא קשה כי יש לי כוחות על ואני מרמה
ולייייייייייייייייייייייייייייייייי אין כוח לשנן לביולוגיה:\ טוב נו, נשאר רק המבחן הזה ומבחן שמיעה ביום חמישי, שזה לא קשה כי יש לי כוחות על ואני מרמה
M Moreiro New member 27/12/04 #16 מה גרוע לכם? ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif מה כבר רציתם שהם יכתבו?
P prophecy girl New member 27/12/04 #10 ואני רוצה למות ;[[../images/Emo21.gif../images/Emo187.gif למה אף אחד לא מתנדב להרוג אותי? אני צריכה לעשות הכל כאן בעצמי?!...
ואני רוצה למות ;[[../images/Emo21.gif../images/Emo187.gif למה אף אחד לא מתנדב להרוג אותי? אני צריכה לעשות הכל כאן בעצמי?!...
S scudnick New member 27/12/04 #11 לא למות, מיכל../images/Emo7.gif את מתכוונת להשאיר אותי יתום? מה קרה?
M Moreiro New member 27/12/04 #17 לול ../images/Emo6.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif ממ בפ של הנסון עכשיו בגלגל"צ "והנה שיר שלא שמענו הרבה זמן... וטוב שלא שמענו הרבה זמן"..
לול ../images/Emo6.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif ממ בפ של הנסון עכשיו בגלגל"צ "והנה שיר שלא שמענו הרבה זמן... וטוב שלא שמענו הרבה זמן"..