Moreiro

New member
../images/Emo32.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

מרי כריסמס. [הודעות שלא קשורות לאאונסנס רק לכאן, תודה]
 

RegevAway

New member
אין לי כוחחחחחחחחחחח מיייייייייייין

כל הזמן ללמוד לסיסקו!!!!!!!! איכסהההההההההההההה שמישהו יציל אותי! תעשו מין! |מין|
 

bobopoop

New member
|מין|

לי אין כוח יותר ללמוד להיסטוריה |: שלא נדבר על זה שאני מרגישה רע.. אבל עדיף לי לעשות את המבחן מחר.. מועד ב' זה קקי
ושיתפוצץ העולם כבר כדי שיהיה לי קצת שקט.
 

darkDork

New member
ולייייייי אין כוווווח לשנן לפאקינג

היסטוריה!#@%%#^ גרר!!!!$#@%$$&
 

Exhibit R

New member
ולייייייייייייייייייייייייייייייייי

אין כוח לשנן לביולוגיה:\ טוב נו, נשאר רק המבחן הזה ומבחן שמיעה ביום חמישי, שזה לא קשה כי יש לי כוחות על ואני מרמה
 

Moreiro

New member
מה גרוע לכם? ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

מה כבר רציתם שהם יכתבו?
 

prophecy girl

New member
ואני רוצה למות ;[[../images/Emo21.gif../images/Emo187.gif

למה אף אחד לא מתנדב להרוג אותי? אני צריכה לעשות הכל כאן בעצמי?!...
 

scudnick

New member
לא למות, מיכל../images/Emo7.gif

את מתכוונת להשאיר אותי יתום?
מה קרה?
 

Moreiro

New member
לול ../images/Emo6.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

ממ בפ של הנסון עכשיו בגלגל"צ
"והנה שיר שלא שמענו הרבה זמן... וטוב שלא שמענו הרבה זמן"..
 
למעלה