Exhibit R

New member
פחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

OMG פעם אחרונה ששמעתי תשיר הזה הייתה בכיתה ג'
הבנים שם נקבות כאלהD:
 

Blackwolf2

New member
חחחח

בהתחלה חשבתי שהמתופפת זה בת אבל זה לא השירים שלהם נתקעים בראש
 
אה כע?

פעם חשבתי שם שכולם בנות חוץ מהגיטריסט=/ הייתי בטוחה שה"סולנית" היא האחות הגדולה של ה"מתופפת"
 

שטיצה

New member
../images/Emo32.gifאמ, למי שפנוי מחר../images/Emo12.gif

יניב מוסר שמחר הוא יהיה בת"א. אז אמ, מי שרוצה לבוא להפגש איתו ואיתי כמובן, מוזמן לבוא מחר ב4 בערך לעזריאלי
ביי[?]
 

RegevAway

New member
../images/Emo41.gifנצל"ש לשמירה על המורל! שמנים@!

(משעמם לי מה אתם רוצים!?!?!?
) כל מי שחושב שהוא שמן לשים
! בואו נראה עד כמה עילגים אנחנו יכולים להיות!!!!!!!!!
 

prophecy girl

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo21.gif../images/Emo187.gif

 
גמוגם=/ אבל בבקשה-כולם להיכנס../images/Emo26.gif

זה לא משנה אם אתם שמנים או רזים או וואטבר בשבילי כולכם יפים ואני מתה על כל אחד מכם לא משנה כמה הוא "שמן" ובקשר לתשובה שלי, הייתי יותר שמנה פעם אבל הרזיתי. בכל זאת יש לי עוד כמה ק"ג להוריד
 
למעלה