אוף מוקפץ.

לא דווקא

הכל היה נשמע מאוד הגיוני. למשל שהקשת של הנעל תתאים בדיוק לקשת של הרגל, או שהעקב של הנעל יהיה ממוקם בנקודה מסויימת ביחס לעקב של הרגל.
 

innocence

New member
זה גם רלוונטי לסוג ספציפי של עקבים,

וזה בד"כ אוממר בלי סטילטו, אלא רק עקבים רחבים.
 

innocence

New member
האמאת? אם כך זה מוזר..

לא שמעתי על אף אישה שלא כואבות לה הרגליים אחרי הליכה על סטילטו - גם כאלו שהולכות על עקבים על בסיס יומי.
 

innocence

New member
הלוואי, אבל לא.

אני נורא נורא נורא אוהבת עקבים, ואם עקבים - אז רק ממש גבוהים. אבל מה? אני לא מסוגלת לחשוב אפילו על ללכת איתם כל היום, זה נוראי! כאבי הרגליים במהלך ואחרי יום שלם עם עקבים לא שווים את זה. עקבים אצלי הם לאירועים מיוחדים...
 

innocence

New member
תמיד קינאתי בכל אלו שיכולות ללכת ככה יום שלם

למרות שאני יודעת שזה לא בריא ועושה בעיות וכאלו...
 

amusement

New member
זאת בדיחת הבחור-שהשם-שלו-מופיע-במשפט.

בכ"מ ההודעה לא רלוונטית. אנחנו פותרים את הנושא.
 

sonaku

New member
חחחחחחחחחח מצחיק כי אשכרה חשבתי על

נעים כשקראתי את זה XDD
 
למעלה