אוף מוקפץ.

innocence

New member
מסוכן!

ים בלילה עם מלא אלכוהול? מתכון לאסון. שמחה שזה נגמר בזה שנהנית ולא במשהו נוראי...
 

svety

New member
הצבעתי ../images/Emo13.gif

ולגאיה הצבעתי דיי מזמן למען האמת
 

Fanty S

New member
כן, אבל תלוי איזה

זה יכול להיות ממש ממש ממש (ממש) נוח, תלוי בעקב ובנעל עצמה. יש לי נעליים עם עקב של 6 בערך, ונעליים עם עקב של לפחות 10 והן נוחות פי מאה. אני מאוהבת בעקבים, אז אני משוחדת :(
 

Shusho

New member
גם לי בא נורא

ואז אני נזכרת שאני כל בוקר הולכת 20 דקות ברגל וכל ערב אני הולכת את ה-20 דקות בחזרה (בעלייה יש לציין) ומגיעה למסקנה שזו או זה, או עקבים. לא ביחד. זה גם תלוי מה את עושה. בבית ספר זה די מוגזם, בעבודה - תלוי במה את עובדת.
 

svety

New member
NOT

בגלל כאבי גב, ברכיים, עיוותים שיכולים להווצר בכף הרגל [ראית פעם את כפות הרגליים של ויקטוריה בקהאם?] ובגלל חוסר היכולת לדפוק ספרינט או סתם ללכת בקצב מהיר...
 

Fanty S

New member
לא ../images/Emo12.gif

אבל אני רוצה לראות! (את כפות הרגליים של ויקטוריה בקהאם)
 

svety

New member
google it ../images/Emo3.gif

אני לא רוצה להקיא את כל ארוחת הצהריים שלי פשוט
 

Fanty S

New member
מה ../images/Emo12.gif

זה מעקבים? איך?! (אנחנו מדברות על הבליטה הזו שיש לה בצד של רגל שמאל?).
 

svety

New member
כן.

יש איזו כתבה במאקו עם תמונות מחרידות של כפות הרגליים שלה. גורם לי לרצות לזרוק את כל העקבים שלי לאלף אלפי עזאזל.
 

TokisBride

New member
זה לא קשור ../images/Emo12.gif

כל עוד האצבעות שלך יושבות טוב ולא לוחצת לך הנעל העקבים לא אמורים לפגוע בך. עיקומי קרסול וזה זה כבר סיפור אחר XD (קוסמו אמר!)
 

Fanty S

New member
קראתי את הכתבה שסווטי מדברת עליה

זה באמת קשור, מסתבר. אבל זה גם עניין של גובה העקב ובאמת כמה הולכים בנעלי רצח. זה ידוע שויקטוריה הולכת על עקבים של 13-15 ס"מ לכל שטות כבר במשך שנים.
 
יש שיטות כדי שזה לא ייקרה..

חח קראתי באודטה. צריך לבחור את הנעל כמו שצריך, לוודא שהיא יושבת בדיוקבדיוק [יש כמה קריטריונים, לא ממש זוכרת] והיא כתבה גם משהו על יציבה מסויימת שככה זה לא כואב ולא עושה בעיות גב או דברים אחרים.
 

Shusho

New member
היא גם כתבה שככה צריכה להראות אישה

מתורבתת חנוטה בעקבים כשהכל ישר עומד יציב ולענטז כמובן. בעע עליה ועל הגישה הפמיניסיטית בשקל שלה
 
למעלה