זה יכול להיות ממש ממש ממש (ממש) נוח, תלוי בעקב ובנעל עצמה. יש לי נעליים עם עקב של 6 בערך, ונעליים עם עקב של לפחות 10 והן נוחות פי מאה. אני מאוהבת בעקבים, אז אני משוחדת
ואז אני נזכרת שאני כל בוקר הולכת 20 דקות ברגל וכל ערב אני הולכת את ה-20 דקות בחזרה (בעלייה יש לציין) ומגיעה למסקנה שזו או זה, או עקבים. לא ביחד. זה גם תלוי מה את עושה. בבית ספר זה די מוגזם, בעבודה - תלוי במה את עובדת.
בגלל כאבי גב, ברכיים, עיוותים שיכולים להווצר בכף הרגל [ראית פעם את כפות הרגליים של ויקטוריה בקהאם?] ובגלל חוסר היכולת לדפוק ספרינט או סתם ללכת בקצב מהיר...
חח קראתי באודטה. צריך לבחור את הנעל כמו שצריך, לוודא שהיא יושבת בדיוקבדיוק [יש כמה קריטריונים, לא ממש זוכרת] והיא כתבה גם משהו על יציבה מסויימת שככה זה לא כואב ולא עושה בעיות גב או דברים אחרים.