מה שהתכוונתי הוא למצב הבא:
אפשרות אחת היא לנסוע במהירות הממוצעת פחות או יותר כך שזמן ההמתנה בתחנה יהיה מינימלי, וכך לחסוך דלק. חסרונות: אם יש עומס בתחנה, אז יווצר עיכוב מעבר ללו"ז. מצב אחר: קצת לפני התחנה התגלה שיש צורך לעצור. דקה אחרי זה אפשר היה להמשיך בנסיעה. אין רזרבה אז יווצר עיכוב, מה שלא היה קורה לו היו נוסעים במהירות המקסימלית וממתינים בתחנה.
מה שהתכוונתי הוא למצב הבא:איזה נזק בדיוק?
במקרה שיש עיכוב לא צפוי והרכבת מפתחת איחור היא צריכה לחזור ללו"ז ע"י נסיעה במהירות המרבית - ההבדל היחיד הוא בצורה שבה דוחפים את הרזרבה, האם עדיף לנסוע מהר ולעמוד סתם בתחנה או פשוט לנסוע לאט יותר ממה שאפשרי(ובכך לחסוך אנרגיה)?
אפשרות אחת היא לנסוע במהירות הממוצעת פחות או יותר כך שזמן ההמתנה בתחנה יהיה מינימלי, וכך לחסוך דלק. חסרונות: אם יש עומס בתחנה, אז יווצר עיכוב מעבר ללו"ז. מצב אחר: קצת לפני התחנה התגלה שיש צורך לעצור. דקה אחרי זה אפשר היה להמשיך בנסיעה. אין רזרבה אז יווצר עיכוב, מה שלא היה קורה לו היו נוסעים במהירות המקסימלית וממתינים בתחנה.