רובוט קוטל חרקי קיץ?!
איך לעזאזל כתבת "רובוט קוטל חרקי קיץ" באנגלית ?
טוף, אני מקווה שלא הסתבכת יותר מדי לכתוב על הרובוט הזה... אני דוגלת בשיטה שעדיף לכתוב בחיבורים בשפה די פשוטה ובמילים/ניסוחים שאתה בטוח בו .. לכן סתם עלה לי רעיון מפגר של רובוט שלומד איתך למבחנים, עוזר לך בשע"ב וחוזר איתך על החומר שנלמד בכיתה , וככה הוא יעזור לתלמידים הממוצעים והחלשים לשפר ת'הישגים שלהם. וגם הוספתי לגבי התיאור החיצוני של הרובוט נראה כמו בנאדם, ואז אתה מרגיד כאילו אתה לומד עם חבר אמיתי (קל לכתוב את זה באנגלית, נכון ?
) יש לי רק בעיה אחת ... שכעיקרון ההמצאה הזו של הרובוט שכתבתי לא "ממש" המצאה.. כי מה הקטע ברובוט שלומד איתך למבחנים? הרי סתם חבר שלך יכול לעשות איתך את זה... אז חבל שלא כתבתי משפט כמו שלרובוט יש ידע כללי ענק, או שהרובוט יכול לדעת את המידע ללא נוכחות בכיתה (ואת כל זה קל לכתוב באנגלית).... אתם חושבים שיורידו לי אולי נקודות על זה? כי אני יודעת שחצי מהניקוד על החיבור (כלומר 5 נקודות) זה אם כתבת לעניין... אז אולי יגידו שזה לא ממש רובוט, כאילו המצאה או משהו כזה ... אבל מצד שני- לא היה כתוב בנושא שצריך להסביר מה היתרון/ייחודיות ברובוט שלך או למה אתה חושב שהרובוט שלך צריך לזכות בתחרות וכו' ברור שעדיך לכתוב משפט-שניים שעונה על הדברים הנ"ל, אבל אם הם לא ביקשו- זה לא אמור לגרוע אם לא כתבתי.. מה נראה לכם ?