841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
דווקא הפעם היחידה שיצאה לי לנסוע בו

תשע-שתיים-לאט הוא שמונה-ארבע-לייט
אין ולא יהיה קו עם כל כך הרבה תחנות כמו 841 . קו שכל אחד ששירת בצה"ל יצא לו לעשות בו מסע טירונות. האגדה מספר שהגו את שרשור הכוונה רק כדי שאנשים ימנעו מלנסוע עם הקו הזה.
דווקא הפעם היחידה שיצאה לי לנסוע בו
הוא לאיזה נופשון ברמת הגולן במוצאי יום העצמאות. (מטבריה כבר לקחתי מונית).
בצבא תמיד נסעתי עם 842 (איכס) או 845 לחצור/מחניים/עמיעד
 
דווקא מאוד אהבתי את 841...

למי שמאוד אוהב את קווי הלאט יש עדיין את
תשע-שתיים-לאט.
דווקא מאוד אהבתי את 841...
רק שעיצבן אותי מה יש לחפש ב1 בלילה בחצור הגלילית
 

olli3

New member
מנהל
שמונה ארבע נאחס ושמונה ארבע תחת.

האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
שמונה ארבע נאחס ושמונה ארבע תחת.
 
גם בצפת יש שינויים גדולים

האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
גם בצפת יש שינויים גדולים
עם העברת קו 361 לנתיב אקספרס, והוספת סוללת קווים מצפת ליעדים שונים בקווי 98X
העברת קווי הגליל 16X, 17X, 25X לנתיב אקספרס אזור שפרעם
קווי נסיעה חדשים של נתיב אקספרס מצפת:
979 בני ברק
980 בני ברק
981 בני ברק
982 ירושלים
983 עפולה
984 בני ברק
985 אשדוד
986 כרמיאל
987 בית שמש
988 קרית גת
989 נתניה
990 רכסים
יותר אוטובוסים כתומים במרכזית המפרץ.
 

orenhz

New member
למה צריך 4 קווים שונים לבני ברק?


גם בצפת יש שינויים גדולים
עם העברת קו 361 לנתיב אקספרס, והוספת סוללת קווים מצפת ליעדים שונים בקווי 98X
העברת קווי הגליל 16X, 17X, 25X לנתיב אקספרס אזור שפרעם
קווי נסיעה חדשים של נתיב אקספרס מצפת:
979 בני ברק
980 בני ברק
981 בני ברק
982 ירושלים
983 עפולה
984 בני ברק
985 אשדוד
986 כרמיאל
987 בית שמש
988 קרית גת
989 נתניה
990 רכסים
יותר אוטובוסים כתומים במרכזית המפרץ.
למה צריך 4 קווים שונים לבני ברק?
 
נראה שיש להם מסלולים שונים בדרך

למה צריך 4 קווים שונים לבני ברק?
נראה שיש להם מסלולים שונים בדרך
979 פועל במוצאי שבת בלבד דרך בית רימון ויוקנעם
980 דרך מחלף סומך, מחלף יגור, אור עקיבא...מחלף נתניה , צומת הרצליה.
981 דרך צומת קדרים מחלף גולני ויוקנעם.
984 חלופה המתחילה בחצור הגלילית דרך כפר תבור ועפולה
 

orenhz

New member
עדיין לא ברור לי לגמרי

נראה שיש להם מסלולים שונים בדרך
979 פועל במוצאי שבת בלבד דרך בית רימון ויוקנעם
980 דרך מחלף סומך, מחלף יגור, אור עקיבא...מחלף נתניה , צומת הרצליה.
981 דרך צומת קדרים מחלף גולני ויוקנעם.
984 חלופה המתחילה בחצור הגלילית דרך כפר תבור ועפולה
עדיין לא ברור לי לגמרי
980 - דרך כביש החוף, יקנעם, כרמיאל.
981 - דרך כביש 6, עפולה.
984 - דרך כביש 6, עפולה, חצור הגלילית
979 - דרך כביש 6, יקנעם.

בנוסף יש את 978 החדש לכרמיאל.

למה צריך כ"כ הרבה דרכים להגיע מב"ב לצפת?
 
כי הקווים הללו מקשרים את בני ברק לעוד מקומות

עדיין לא ברור לי לגמרי
980 - דרך כביש החוף, יקנעם, כרמיאל.
981 - דרך כביש 6, עפולה.
984 - דרך כביש 6, עפולה, חצור הגלילית
979 - דרך כביש 6, יקנעם.

בנוסף יש את 978 החדש לכרמיאל.

למה צריך כ"כ הרבה דרכים להגיע מב"ב לצפת?
כי הקווים הללו מקשרים את בני ברק לעוד מקומות
חוץ מצפת וכן את צפת למקומות בדרך.
למשל, בחצור הגלילית יש קהילה חרדית שאין לה קו מיוחד משלה לבני ברק. 984 משרת אותה.
980 מקשר למשל בין צפת לנתניה (בעיקר עבור הציבור הלא חרדי דווקא).
980, 981 ו-984 פועלים גם היום (באגד). לא מדובר בקווים חדשים.
חלקם מספקים גם שירות למירון.
979 הוא קו תגבור ליום שישי בו יש תנועה גדולה של חרדים.
978 מספק קישור גם לזכרון יעקב.
במקרה של הקווים הללו לא נכון להסתכל רק על בני ברק וצפת אלא גם על המקומות בדרך.
 

אורי404

New member
למרות ההסבר הנדיב שלך, חלק מהדברים לא ברורים

כי הקווים הללו מקשרים את בני ברק לעוד מקומות
חוץ מצפת וכן את צפת למקומות בדרך.
למשל, בחצור הגלילית יש קהילה חרדית שאין לה קו מיוחד משלה לבני ברק. 984 משרת אותה.
980 מקשר למשל בין צפת לנתניה (בעיקר עבור הציבור הלא חרדי דווקא).
980, 981 ו-984 פועלים גם היום (באגד). לא מדובר בקווים חדשים.
חלקם מספקים גם שירות למירון.
979 הוא קו תגבור ליום שישי בו יש תנועה גדולה של חרדים.
978 מספק קישור גם לזכרון יעקב.
במקרה של הקווים הללו לא נכון להסתכל רק על בני ברק וצפת אלא גם על המקומות בדרך.
למרות ההסבר הנדיב שלך, חלק מהדברים לא ברורים
קו 980 והשירות, שכתבת מ/לנתניה. בשביל זה נפתח קו נפרד מנתניה לצפת. כך, שאולי אפשר להסתדר בלעדיו.

קו 978 - אני מניח, שהוא יהיה מחולק למן שני קווים. קו בקטע בני ברק-זכרון יעקב וקו זכרון יעקב-צפת. לא נראה לי, שישתמשו בו מבני ברק לצפת, כאשר פועל 981 המהיר.
 
978 לא נוסע מצפת אלא מכרמיאל

למרות ההסבר הנדיב שלך, חלק מהדברים לא ברורים
קו 980 והשירות, שכתבת מ/לנתניה. בשביל זה נפתח קו נפרד מנתניה לצפת. כך, שאולי אפשר להסתדר בלעדיו.

קו 978 - אני מניח, שהוא יהיה מחולק למן שני קווים. קו בקטע בני ברק-זכרון יעקב וקו זכרון יעקב-צפת. לא נראה לי, שישתמשו בו מבני ברק לצפת, כאשר פועל 981 המהיר.
978 לא נוסע מצפת אלא מכרמיאל
ולגבי 980 וקו צפת-נתניה. 980 זה קו פעיל כבר היום שמשמש גם הרבה נוסעים לא חרדים והוא עוצר במחלף נתניה ולא בתוך נתניה.
קו צפת-נתניה החדש מיועד לשרת את האזור החרדי בנתניה.
לכן, למרות שנראה שיש חפיפה, למעשה שני הקווים ישרתו אוכלוסיות אחרות.
מכיוון שקו 846 הוא קו עם מספר מזערי של נסיעות, 980 משמש למעשה גם מעין תחליף לו ולכן הרבה לא חרדים משתמשים בו.
 

אורי404

New member
עדיין הדברים לא ממש ברורים לי

978 לא נוסע מצפת אלא מכרמיאל
ולגבי 980 וקו צפת-נתניה. 980 זה קו פעיל כבר היום שמשמש גם הרבה נוסעים לא חרדים והוא עוצר במחלף נתניה ולא בתוך נתניה.
קו צפת-נתניה החדש מיועד לשרת את האזור החרדי בנתניה.
לכן, למרות שנראה שיש חפיפה, למעשה שני הקווים ישרתו אוכלוסיות אחרות.
מכיוון שקו 846 הוא קו עם מספר מזערי של נסיעות, 980 משמש למעשה גם מעין תחליף לו ולכן הרבה לא חרדים משתמשים בו.
עדיין הדברים לא ממש ברורים לי
רמת הניתוחים שלך וההסברים שלך היא כתמיד טובה מאוד.
עם זאת עדיין הדברים אינם מובנים לי לגמרי.

קו 978 - לא ממש בטוח, שייסעו בו מבני ברק לכרמיאל, אלא שתהיה מן חלוקה. חלק מהנוסעים ייסעו מבני ברק לזכרון יעקב וחלק אחר מזכרון יעקב לכרמיאל. אם אני לא טועה היה (אולי עדיין יש) קו אחר מבני ברק לכרמיאל.

קו 980 - לפי ההסבר שלך לקו 846 מספר נסיעות מזערי. לצד זה שימוש גדול צפוי להיות של סוג אוכלוסייה שונה, מאשר של 980. לפיכך לא מוטב היה להוסיף נסיעות ל-846 ולקווים אחרים מתל אביב לאזור כרמיאל?
על כל פנים, בעוד מספר שנים תהיה רכבת לכרמיאל. במקרה הזה תחנת רכבת נתניה קרובה למחלף גהה. נראה מה יהיו זמני הנסיעה ברכבת והתדירות שלה. במידה זמן הנסיעה יהיה טוב ותדירות מספקת, ייתכן שמתל אביב לכרמיאל ומאזורים אחרים (כמו למשל נתניה), תהיה עדיפה הרכבת.
 
980 מקשר גם בין בני ברק לכרמיאל, אבל הוא נוסע

עדיין הדברים לא ממש ברורים לי
רמת הניתוחים שלך וההסברים שלך היא כתמיד טובה מאוד.
עם זאת עדיין הדברים אינם מובנים לי לגמרי.

קו 978 - לא ממש בטוח, שייסעו בו מבני ברק לכרמיאל, אלא שתהיה מן חלוקה. חלק מהנוסעים ייסעו מבני ברק לזכרון יעקב וחלק אחר מזכרון יעקב לכרמיאל. אם אני לא טועה היה (אולי עדיין יש) קו אחר מבני ברק לכרמיאל.

קו 980 - לפי ההסבר שלך לקו 846 מספר נסיעות מזערי. לצד זה שימוש גדול צפוי להיות של סוג אוכלוסייה שונה, מאשר של 980. לפיכך לא מוטב היה להוסיף נסיעות ל-846 ולקווים אחרים מתל אביב לאזור כרמיאל?
על כל פנים, בעוד מספר שנים תהיה רכבת לכרמיאל. במקרה הזה תחנת רכבת נתניה קרובה למחלף גהה. נראה מה יהיו זמני הנסיעה ברכבת והתדירות שלה. במידה זמן הנסיעה יהיה טוב ותדירות מספקת, ייתכן שמתל אביב לכרמיאל ומאזורים אחרים (כמו למשל נתניה), תהיה עדיפה הרכבת.
980 מקשר גם בין בני ברק לכרמיאל, אבל הוא נוסע
דרך כביש החוף.
בין בני ברק לכרמיאל יסעו עם 980 ולא עם 978.
אבל 978 נכנס לחדרה ולזכרון יעקב וגם עובר ליד כפר חסידים כך שהוא יוצר קישור בין חדרה, אור עקיבא, זכרון יעקב, כפר חסידים וכרמיאל.
980 ו 981 מספקים גם שירות למירון.
מדובר בקווים שלכל אחד מהם יש מספר מצומצם של נסיעות ביום ופיזור הנסיעות ביניהם נועד לשרת כמה שיותר מקומות וכמה שיותר אוכלוסיות.
כי כל קו בפני עצמו לא מצדיק תדירות גבוהה ומספר נסיעות גדול.
גם ל-846 אין ביקוש שמצדיק אותו. לדעתי היה צריך לבטל אותו לגמרי ולהעביר את הנסיעות שלו ל-848 וכפי שאתה אומר, כאשר תהיה רכבת לכרמיאל גם ל-848 לא תהיה הצדקה.
מי שצריך מתל אביב לצפת יכול ליסוע עם 845 (שלדעתי צריך לקבל את המספר 846) ולהחליף בראש פינה אוטובוס לצפת.
ל-980 יש יותר הצדקה בזכות זה שנקודת המוצא שלו היא בני ברק.
 

אורי404

New member
אפשרויות נוספות מתל אביב לצפת

980 מקשר גם בין בני ברק לכרמיאל, אבל הוא נוסע
דרך כביש החוף.
בין בני ברק לכרמיאל יסעו עם 980 ולא עם 978.
אבל 978 נכנס לחדרה ולזכרון יעקב וגם עובר ליד כפר חסידים כך שהוא יוצר קישור בין חדרה, אור עקיבא, זכרון יעקב, כפר חסידים וכרמיאל.
980 ו 981 מספקים גם שירות למירון.
מדובר בקווים שלכל אחד מהם יש מספר מצומצם של נסיעות ביום ופיזור הנסיעות ביניהם נועד לשרת כמה שיותר מקומות וכמה שיותר אוכלוסיות.
כי כל קו בפני עצמו לא מצדיק תדירות גבוהה ומספר נסיעות גדול.
גם ל-846 אין ביקוש שמצדיק אותו. לדעתי היה צריך לבטל אותו לגמרי ולהעביר את הנסיעות שלו ל-848 וכפי שאתה אומר, כאשר תהיה רכבת לכרמיאל גם ל-848 לא תהיה הצדקה.
מי שצריך מתל אביב לצפת יכול ליסוע עם 845 (שלדעתי צריך לקבל את המספר 846) ולהחליף בראש פינה אוטובוס לצפת.
ל-980 יש יותר הצדקה בזכות זה שנקודת המוצא שלו היא בני ברק.
אפשרויות נוספות מתל אביב לצפת
כיום: לנסוע לדרך ז'בוטינסקי או למחלף גהה ומשם 981 המהיר דרך כביש 6. אולי גם 984 ייסע דרך כביש 6. יש לו כל מיני חלופות. לא יודע מה יהיה עם המעבר ל"נתיב אקספרס". בכל מקרה על 981 יש יותר על מה לבנות, שכן הוא יוצא מבני ברק ולא מאשדוד.

בעתיד (הלא מאוד רחוק, אני מקווה): רכבת לכרמיאל. אולי משם יהיה שירות נורמאלי לצפת, בשונה מהמצב כיום בערים שונות.
 
בין כרמיאל לצפת יש את קווים 361 ו 363

אפשרויות נוספות מתל אביב לצפת
כיום: לנסוע לדרך ז'בוטינסקי או למחלף גהה ומשם 981 המהיר דרך כביש 6. אולי גם 984 ייסע דרך כביש 6. יש לו כל מיני חלופות. לא יודע מה יהיה עם המעבר ל"נתיב אקספרס". בכל מקרה על 981 יש יותר על מה לבנות, שכן הוא יוצא מבני ברק ולא מאשדוד.

בעתיד (הלא מאוד רחוק, אני מקווה): רכבת לכרמיאל. אולי משם יהיה שירות נורמאלי לצפת, בשונה מהמצב כיום בערים שונות.
בין כרמיאל לצפת יש את קווים 361 ו 363
שגם הם עוברים לנתיב אקספרס ב-4.4.
 

orenhz

New member
984 כבר מזמן לא יוצא מאשדוד

אפשרויות נוספות מתל אביב לצפת
כיום: לנסוע לדרך ז'בוטינסקי או למחלף גהה ומשם 981 המהיר דרך כביש 6. אולי גם 984 ייסע דרך כביש 6. יש לו כל מיני חלופות. לא יודע מה יהיה עם המעבר ל"נתיב אקספרס". בכל מקרה על 981 יש יותר על מה לבנות, שכן הוא יוצא מבני ברק ולא מאשדוד.

בעתיד (הלא מאוד רחוק, אני מקווה): רכבת לכרמיאל. אולי משם יהיה שירות נורמאלי לצפת, בשונה מהמצב כיום בערים שונות.
984 כבר מזמן לא יוצא מאשדוד
לפני שנה-שנתיים בוצעו שינויים בקווי צפת-ב"ב-אשדוד, במסגרתם בוצעו השינויים הבאים:
- פתיחת קו 981 המהיר מב"ב, בנוסף ל-980 ו-984.
- פתיחת קו 985 לאשדוד, ללא כניסה לב"ב.
- השארת נסיעה אחת בלילה של 984 מאשדוד לצפת דרך ב"ב (הנסיעה בוטלה לאחר מכן)
 

droriko

New member
איפה כל הקוים לבני ברק יחנו בכלל?

גם בצפת יש שינויים גדולים
עם העברת קו 361 לנתיב אקספרס, והוספת סוללת קווים מצפת ליעדים שונים בקווי 98X
העברת קווי הגליל 16X, 17X, 25X לנתיב אקספרס אזור שפרעם
קווי נסיעה חדשים של נתיב אקספרס מצפת:
979 בני ברק
980 בני ברק
981 בני ברק
982 ירושלים
983 עפולה
984 בני ברק
985 אשדוד
986 כרמיאל
987 בית שמש
988 קרית גת
989 נתניה
990 רכסים
יותר אוטובוסים כתומים במרכזית המפרץ.
איפה כל הקוים לבני ברק יחנו בכלל?
בקניון איילון כבר אין מקום,על קהילות אין מה לדבר. ובאלוף שדה יש מקום לאולי קו או שניים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה