841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
 

orenhz

New member
האמת שזה קצת עצוב...


841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
 

gonew

New member
הם מחלקים את האזור כך שאגד לא תעבור דרך

האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
הם מחלקים את האזור כך שאגד לא תעבור דרך

עפולה .

,במסגרת הרפורמה וזכיית סופרבוס בעמקים כולל בית שאן -טבריה-קרית טבעון -עפולה.


כך שקווים מקרית שמונה דרך טבריה עד עפולה סופר בוס , מעפולה לתל אביב אגד .

וכל קווי תל אביב -קרית שמונה אגד במסלול עוקף עפולה טבריה .
 

gonew

New member
כדאי להוסיף גם את יקנעם- מגדל העמק -רמת ישי

הם מחלקים את האזור כך שאגד לא תעבור דרך

עפולה .

,במסגרת הרפורמה וזכיית סופרבוס בעמקים כולל בית שאן -טבריה-קרית טבעון -עפולה.


כך שקווים מקרית שמונה דרך טבריה עד עפולה סופר בוס , מעפולה לתל אביב אגד .

וכל קווי תל אביב -קרית שמונה אגד במסלול עוקף עפולה טבריה .
כדאי להוסיף גם את יקנעם- מגדל העמק -רמת ישי
זכיית סופרבוס בעמקים כולל בית שאן -טבריה-קרית טבעון -עפולה- יקנעם- מגדל העמק -רמת ישי -עוספיה=דלית אל כרמל.

כולל קווים עירוניים בניהם לבין חיפה וקרית שמונה כ 400 אלף תושבים באזור.


יוצא מן הכלל זה העיר נצרת ונצרת עילית להם יש 2 חברות והם נמצאות באותו מחוז ,מטר וחצי ממגדל העמק ורמת ישי .

http://www.nazareth-unbs.com

http://www.gb-tours.com/
 
אילו קווים סופרבוס תפעיל לקרית שמונה?

כדאי להוסיף גם את יקנעם- מגדל העמק -רמת ישי
זכיית סופרבוס בעמקים כולל בית שאן -טבריה-קרית טבעון -עפולה- יקנעם- מגדל העמק -רמת ישי -עוספיה=דלית אל כרמל.

כולל קווים עירוניים בניהם לבין חיפה וקרית שמונה כ 400 אלף תושבים באזור.


יוצא מן הכלל זה העיר נצרת ונצרת עילית להם יש 2 חברות והם נמצאות באותו מחוז ,מטר וחצי ממגדל העמק ורמת ישי .

http://www.nazareth-unbs.com

http://www.gb-tours.com/
אילו קווים סופרבוס תפעיל לקרית שמונה?
מכרז העמקים לא כלל קווים לקרית שמונה.
את השירות בין אזור יקנעם וקרית טבעון לקרית שמונה מספקת ותספק אגד באמצעות קווים 845 ו-963.
גם קווים 541 ו-542 שמקשרים בין עפולה וטבריה לקרית שמונה ומחליפים קווי 83X ו-84X של אגד לא כלולים במכרז העמקים.
 

amirv

New member
לא נכון

הם מחלקים את האזור כך שאגד לא תעבור דרך

עפולה .

,במסגרת הרפורמה וזכיית סופרבוס בעמקים כולל בית שאן -טבריה-קרית טבעון -עפולה.


כך שקווים מקרית שמונה דרך טבריה עד עפולה סופר בוס , מעפולה לתל אביב אגד .

וכל קווי תל אביב -קרית שמונה אגד במסלול עוקף עפולה טבריה .
לא נכון
הקווים החדשים מקרית שמונה וטבריה לעפולה יישארו בידי אגד ואינם חלק ממכרז העמקים.
 
841 מתבטל לחלוטין (כולל נסיעת הלילה שעוברת

האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
841 מתבטל לחלוטין (כולל נסיעת הלילה שעוברת
לקו 840).
 
בעלון אין התייחסות לשבת, צריך להמתין ליום

מה לגבי הנסיעה של 15:30 בשבת?
בעלון אין התייחסות לשבת, צריך להמתין ליום
ראשון הקרוב ולבדוק אז באתר אגד או כל-קו לגבי השבת הבאה (5.4).

ואגב, במסגרת השינויים הללו מעמיקים את הצורך בשימוש ברב-קו, כי נסיעות ההמשך יוכלו להתבצע רק באמצעות רב-קו.
 

perhay

New member
האם בכל תחנה ניתן להוציא רב קוו?

בעלון אין התייחסות לשבת, צריך להמתין ליום
ראשון הקרוב ולבדוק אז באתר אגד או כל-קו לגבי השבת הבאה (5.4).

ואגב, במסגרת השינויים הללו מעמיקים את הצורך בשימוש ברב-קו, כי נסיעות ההמשך יוכלו להתבצע רק באמצעות רב-קו.
האם בכל תחנה ניתן להוציא רב קוו?
עד עכשיו הסתדרתי טוב מאד בלי הרב קוו, אבל אם אני רוצה לרכוש
ביישוב שלי כרטיס לתל אביב אני מבינה שלא אוכל בלעדיו.
 

sweetums

New member
לא בכול תחנה, בקריית שמונה יש עמדת הנפקה

האם בכל תחנה ניתן להוציא רב קוו?
עד עכשיו הסתדרתי טוב מאד בלי הרב קוו, אבל אם אני רוצה לרכוש
ביישוב שלי כרטיס לתל אביב אני מבינה שלא אוכל בלעדיו.
לא בכול תחנה, בקריית שמונה יש עמדת הנפקה
באחריות אגד, בקצרין באחריות תח"צ גולן ואולי גם בטבריה.
 

sweetums

New member
ד.א זו רשימה חלקית באזור

לא בכול תחנה, בקריית שמונה יש עמדת הנפקה
באחריות אגד, בקצרין באחריות תח"צ גולן ואולי גם בטבריה.
ד.א זו רשימה חלקית באזור
סביר להניח שיפתחו עוד עמדות לקראת השינוי.

אפשר להנפיק רב קו באתר הרכבת ולקבל אותו בדואר
https://www.rail.co.il/HE/Tickets/Rav-Kav/Pages/form.aspx
 

sweetums

New member
התייחסתי לאזור של חצור-ק"ש-רמה"ג.

ודווקא בעפולה אין אפשרות?
התייחסתי לאזור של חצור-ק"ש-רמה"ג.
בעפולה יש עמדת הנפקה של קווים ואפילו מכונה להטענת רב קו
:"תחנה מרכזית עפולה, שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00-13:00 ובין השעות 13:35-15:50 יום ד' עד 17:50 יום ו' סגור."
http://www.kavim-t.co.il/content/default.asp?code=35
 

orchilit

New member
עכשיו יש לך את חמש-ארבע-לאט


האמת שזה קצת עצוב...

אני לא חושב שיש מישהו במדינה הזאת שלא נסע מתישהו בחייו בקו 841 המיתולוגי (שמונה-ארבע-לאט...?) באחד מקטעי הנסיעה שלו. אגב,
עדיין תישאר נסיעת לילה אחת בקו הזה.
אבל סה"כ בהחלט הגיע הזמן למהלך המתבקש הזה. הגיע הזמן שאפשר יהיה לנסוע מת"א לטבריה דרך כביש 77 המשודרג ולא דרך 65 שלא השתנה אולי כבר 30 שנה.

רגע, איך נסתדר בלי עצירה בעפולה על 835, תוך כדי קריאה של הנהג "10 דקות הפסקה"?

תם עידן....
עכשיו יש לך את חמש-ארבע-לאט

אכן, סופה של תקופה. יהיה זכרם ברוך וכו'.
 

droriko

New member
תשע-שתיים-לאט הוא שמונה-ארבע-לייט

למי שמאוד אוהב את קווי הלאט יש עדיין את
תשע-שתיים-לאט.
תשע-שתיים-לאט הוא שמונה-ארבע-לייט
אין ולא יהיה קו עם כל כך הרבה תחנות כמו 841 . קו שכל אחד ששירת בצה"ל יצא לו לעשות בו מסע טירונות. האגדה מספר שהגו את שרשור הכוונה רק כדי שאנשים ימנעו מלנסוע עם הקו הזה.
 
אכן, אחד מקווי הדגל של שרשור ההכוונה.

תשע-שתיים-לאט הוא שמונה-ארבע-לייט
אין ולא יהיה קו עם כל כך הרבה תחנות כמו 841 . קו שכל אחד ששירת בצה"ל יצא לו לעשות בו מסע טירונות. האגדה מספר שהגו את שרשור הכוונה רק כדי שאנשים ימנעו מלנסוע עם הקו הזה.
אכן, אחד מקווי הדגל של שרשור ההכוונה.
קשה לספור את כמות הפעמים שנכתב המשפט "רק אל תעלה על 841".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה