841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.
השרות לשכונה אפשרי לא על חשבון דרך ההגנה

אפשר להסתכל בשלילה על השינוי של קו 115 ולראות
את הסיבה כבלעדיות למטרונית ואפשר להסתכל גם בחיוב ולראות את הסיבה כמתן שירות לשכונה חדשה בחיפה.
בדרך העצמאות אין בלעדיות למטרונית, יש עוד קווים שממשיכים ליסוע בה.
בקווים שבהם דרך העצמאות הייתה זנב מיותר, הגיוני לקצוץ את הקטע של דרך העצמאות.
השרות לשכונה אפשרי לא על חשבון דרך ההגנה
אגד נוסע מהר מהמטרונית וזה לא סוד,
לפחות בקטע עד רחוב אצ"ל לאפשר נסיעה מהירה.
ניתן היה לשלב את קו 43 תוך הגברת תדירותו, כי קו 43 עולה לרחוב אסתר המלכה יוכל לעשות שם סבוב.
או, להחזיר את קו 44 שיעשה סבוב מלא בכל השכונה נווה דוד ורמת הנשיא.
 
אבל אני בכלל לא בטוח שהשינוי מאריך את הזמן.

השרות לשכונה אפשרי לא על חשבון דרך ההגנה
אגד נוסע מהר מהמטרונית וזה לא סוד,
לפחות בקטע עד רחוב אצ"ל לאפשר נסיעה מהירה.
ניתן היה לשלב את קו 43 תוך הגברת תדירותו, כי קו 43 עולה לרחוב אסתר המלכה יוכל לעשות שם סבוב.
או, להחזיר את קו 44 שיעשה סבוב מלא בכל השכונה נווה דוד ורמת הנשיא.
אבל אני בכלל לא בטוח שהשינוי מאריך את הזמן.
 
לא הובנה הנקודה (כנראה)

אבל אני בכלל לא בטוח שהשינוי מאריך את הזמן.
לא הובנה הנקודה (כנראה)
נסיעה מהתחנה במחלף אלנבי בקו 111 עד צומת מת"ם תארך פחות זמן בהרבה מהזמן שתארך נסיעה במטרונית,
כנ"ל בקטע שבין צומת רחוב אצ"ל/דרך ההגנה ועד צומת מת"ם, או עד מרכזית חוף הכרמל,
וזאת מהסיבה שכתבתי קודם.
בנווה דוד ברחוב המלך דוד יש מכשולים שאינם מאפשרים נסיעה מהירה,
גם ברחוב המלך שלמה, כך שלא תיתכן שם נסיעה במהירות מעל 60 ק"מ/ש
גם הנסיעה ליד בתי העלמין לא במהירות 70 קמ"ש כפי שניתן להגיע בדרך ההגנה,
וגם מרחק הנסיעה גדל כי הדרך איננה בקו ישר.
תוסיף 2 רמזורים בפלימן , מעגלי תנועה ליד מגרשי הטניס (ברחוב מגורשי ספרד)
 
גם בהדר טולי לטובת התושבים

השינויים כדי לתת בלעדיות למטרונית!
בדרך העצמאות זכיה מן ההפקר.
בדרך ההגנה ע"י שינוי מסלול קו 115 דרך רמת הנשיא.
הקו היחידי שיסע בדרך ההגנה בקטע בין צומת מת"ם ועד מחלף אלנבי הוא קו 111.
גם בהדר טולי לטובת התושבים
החזרת תח"צ דו כיוונית ברחוב החלוץ,
לשכונתיות בקו 4,6 במקום ברחוב הרצל.
גם קו 10 יעבור שם .
מבחינת המטרונית: הפחת לחץ ופחות "אגד" על הנת"צ.
 
להפך, קווים 111 ו-40 מוארכים במקביל למטרונית!

השינויים כדי לתת בלעדיות למטרונית!
בדרך העצמאות זכיה מן ההפקר.
בדרך ההגנה ע"י שינוי מסלול קו 115 דרך רמת הנשיא.
הקו היחידי שיסע בדרך ההגנה בקטע בין צומת מת"ם ועד מחלף אלנבי הוא קו 111.
להפך, קווים 111 ו-40 מוארכים במקביל למטרונית!
 
זה נכון, אך יש קוץ!

להפך, קווים 111 ו-40 מוארכים במקביל למטרונית!
זה נכון, אך יש קוץ!
הקשר בין קרית הממשלה לצ'ק פוסט נותק ביום ביטול קו 103/108 ולא ניתנה חלופה הוגנת.
היה רצוי שיהיה קו העובר בשדרות המגינים (מקביל לעצמאות) וימשיך לצ'ק פוסט לפחות!
לא ייתכן להריץ קהל במעבר חציה של כמה כבישים בתחנת המטרונית ''גשר פז'' ניתן היה להאריך את קו 12 שיסיים בצ'ק פוסט ,
בשדרות בן גוריון יפנה ימינה לשדרות המגינים וימשיך ישר דרך חטיבת גולני ובר יהודה
 
אנחנו מדברים פה על שתי דקות הליכה, כן?

זה נכון, אך יש קוץ!
הקשר בין קרית הממשלה לצ'ק פוסט נותק ביום ביטול קו 103/108 ולא ניתנה חלופה הוגנת.
היה רצוי שיהיה קו העובר בשדרות המגינים (מקביל לעצמאות) וימשיך לצ'ק פוסט לפחות!
לא ייתכן להריץ קהל במעבר חציה של כמה כבישים בתחנת המטרונית ''גשר פז'' ניתן היה להאריך את קו 12 שיסיים בצ'ק פוסט ,
בשדרות בן גוריון יפנה ימינה לשדרות המגינים וימשיך ישר דרך חטיבת גולני ובר יהודה
אנחנו מדברים פה על שתי דקות הליכה, כן?
בערים אחרות בעולם זה סביר ללכת 10 דקות לתחנת האוטובוס/רכבת הקרובה. משום מה אצלנו מקובל שאם הולכים יותר מדקה, זה אסון.
 
3 דקות הליכה ו-5 דקות המתנה ברמזור

אנחנו מדברים פה על שתי דקות הליכה, כן?
בערים אחרות בעולם זה סביר ללכת 10 דקות לתחנת האוטובוס/רכבת הקרובה. משום מה אצלנו מקובל שאם הולכים יותר מדקה, זה אסון.
3 דקות הליכה ו-5 דקות המתנה ברמזור
 
גם השינוי בקווים 17,18,19,36

השינויים כדי לתת בלעדיות למטרונית!
בדרך העצמאות זכיה מן ההפקר.
בדרך ההגנה ע"י שינוי מסלול קו 115 דרך רמת הנשיא.
הקו היחידי שיסע בדרך ההגנה בקטע בין צומת מת"ם ועד מחלף אלנבי הוא קו 111.
גם השינוי בקווים 17,18,19,36
שיעברו בשדרות המגינים במקום בדרך העצמאות.
למעשה קו 18,19 ,36 חוזרים למסלולם המקורי, וקו 17 יקבל תחנה בשד' פלי"ם מול בית המשפט, היכן שהיה בעבר לפני עידן המטרונית, וימשיך בשד' המגינים.
 
איפה מפורסמים השינויים בקווים שציינת?

גם השינוי בקווים 17,18,19,36
שיעברו בשדרות המגינים במקום בדרך העצמאות.
למעשה קו 18,19 ,36 חוזרים למסלולם המקורי, וקו 17 יקבל תחנה בשד' פלי"ם מול בית המשפט, היכן שהיה בעבר לפני עידן המטרונית, וימשיך בשד' המגינים.
איפה מפורסמים השינויים בקווים שציינת?
 
זה מתבקש מההחלטה שלא יהיו קווי תח"צ

איפה מפורסמים השינויים בקווים שציינת?
זה מתבקש מההחלטה שלא יהיו קווי תח"צ
בדרך העצמאות בשל הקושי לעבור בהם, כולל הצומת ביציאה לפלי"ם .
ייתכן ושינוי זה שאיננו משמעותי ביותר אלא מינורי , יגיע ויפורסם, או יתבצע בצורה "שקטה" לאחר בחינת תוצאות השינוי הזה.
 
אז זה לא שינוי שהוחלט עליו, אלא הנחה שלך

זה מתבקש מההחלטה שלא יהיו קווי תח"צ
בדרך העצמאות בשל הקושי לעבור בהם, כולל הצומת ביציאה לפלי"ם .
ייתכן ושינוי זה שאיננו משמעותי ביותר אלא מינורי , יגיע ויפורסם, או יתבצע בצורה "שקטה" לאחר בחינת תוצאות השינוי הזה.
אז זה לא שינוי שהוחלט עליו, אלא הנחה שלך
אתה ציינת את זה קודם כעובדה.
 
השינוי לא כולל את קווי הלילה 200, 205

השינויים כדי לתת בלעדיות למטרונית!
בדרך העצמאות זכיה מן ההפקר.
בדרך ההגנה ע"י שינוי מסלול קו 115 דרך רמת הנשיא.
הקו היחידי שיסע בדרך ההגנה בקטע בין צומת מת"ם ועד מחלף אלנבי הוא קו 111.
השינוי לא כולל את קווי הלילה 200, 205
שאין בעיה שינועו בדרך העצמאות.
כל הסיבה לשינוי זה האיחורים בנסיעה בשל הפקקים בדרך העצמאות ואי מתן זכות נסיעה בנת"צ שנבנה.
לתת מושג: לקו 12 לוקח בממוצע כ-18 דקות מהיציאה ממסוף קרית הממשלה ועד התחנה הראשונה בדרך העצמאות 3, וזאת בשל הצורך לבצע איגוף דרך רחוב קיבוץ גלויות ורחוב הקטר.

השרות לקהל ברחוב קבוץ גלויות ישאר בנסיעות הבוקר של קו 6 מככר פייצל .
 
לזכר הימים ההם...

השינויים כדי לתת בלעדיות למטרונית!
בדרך העצמאות זכיה מן ההפקר.
בדרך ההגנה ע"י שינוי מסלול קו 115 דרך רמת הנשיא.
הקו היחידי שיסע בדרך ההגנה בקטע בין צומת מת"ם ועד מחלף אלנבי הוא קו 111.
לזכר הימים ההם...
 
תיקון: 111 לא יגיע עד הקאנטרי-קלאב

לדעתי השינוי המשמעותי ביותר הוא בקו 111
שהמסלול המוארך שלו אפילו מתאים לשמש כקו רביעי של מערכת המטרונית.
גם התוכניות לאיצטדיון סמי עופר מעניינות.
תיקון: 111 לא יגיע עד הקאנטרי-קלאב
אלא רק עד דרך השלום (שזה כמעט אותו דבר, פחות שלוש-ארבע תחנות). לפי הנתונים הרשמיים באתר כל קו, זמן הנסיעה מקצה לקצה יהיה 55-57 דקות.
 

alantan

New member
שינויים טובים לדעתי, מצדיק אולי שרשור נפרד

כתבה מהמקומות כלבו - חיפה
שימו לב, בצד ימין למעלה ניתן לבחור את העמוד הרלוונטי. העמוד הרלוונטי הוא עמוד 26.
שינויים טובים לדעתי, מצדיק אולי שרשור נפרד
 
עוד שינוי קטנטן ממחר בקווים שבין ת"א לצפון:

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
עוד שינוי קטנטן ממחר בקווים שבין ת"א לצפון:
קווים 846, 848. תוספת תחנה בתל אביב 27/03/2014
החל מיום שישי 28/03/14 תתווסף תחנה בתל אביב בצומת הרחובות דרך נמיר/ איינשטיין לקווים 846, 848 על פי הפרוט הבא:

בכיוון הנסיעה לצפון (לצפת/ כרמיאל) – תחנה לאיסוף נוסעים בלבד!
בכיוון הנסיעה לדרום (לתל אביב) – תחנה להורדת נוסעים בלבד!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה