841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים

מצב
הנושא נעול.

orenhz

New member
841 פועל יותר מ-40 שנה...

זכור לי שבשנת 82' נסעתי באיזשהו קו מתמשך
ואינסופי מקריית שמונה לתל אביב. האם 841 היה פעיל באותה שנה?
841 פועל יותר מ-40 שנה...
אז כנאה שכן
 

בועז ל

New member
תודה! אגב, זכור לי קו נוסף שיצא מת"א עבר דרך

841 פועל יותר מ-40 שנה...
אז כנאה שכן
תודה! אגב, זכור לי קו נוסף שיצא מת"א עבר דרך
רחוב ז'בוטינסקי לפתח תקווה והמשיך בכביש 4 (על אינספור תחנות שבו) עד לחיפה. האם ידוע לך מה מספרו של הקו והאם הוא עדיין פעיל כיום?
 

orenhz

New member
921... תשע-שתיים-לעד! עדיין פעיל היום

תודה! אגב, זכור לי קו נוסף שיצא מת"א עבר דרך
רחוב ז'בוטינסקי לפתח תקווה והמשיך בכביש 4 (על אינספור תחנות שבו) עד לחיפה. האם ידוע לך מה מספרו של הקו והאם הוא עדיין פעיל כיום?
921... תשע-שתיים-לעד! עדיין פעיל היום
הרי מישהו צריך לקחת את ה
אחרי ש-841 יפרוש לגמלאות...
 
בועז, אל תשכח שעד שנת 81'

זכור לי שבשנת 82' נסעתי באיזשהו קו מתמשך
ואינסופי מקריית שמונה לתל אביב. האם 841 היה פעיל באותה שנה?
בועז, אל תשכח שעד שנת 81'
לא היה כביש מצומת עילבון לצומת נחל עמוד כפי שיש היום.
לכן הנסיעה דרך טבריה היתה אופציה מעשית יחידה לנסיעה מדרום. אחרת היה עליך לנסוע דרך מרר ועילבון ואח"כ לעלות לצפת ולרדת לראש פינה, או לחילופין לנסוע עד לעכו ומשם לצפת כנ"ל (רק בשנת 79' נפתח כביש עמיעד-פרוד, ולכן היו רק שנתיים שבהן יכולת לנסוע דרך מרר ועילבון ואז לצומת עמיעד בלי לעבור בצפת, גם לא כיף גדול...) לכן עד שנת 81' ובוודאי שנת 79' 841 היה הקו העיקרי לצפון. השאלה כמובן למה היה צורך בכל התחנות האלו...
 

orenhz

New member
גם כביש 77 בין צומת המוביל לצומת ישי "חדש"

בועז, אל תשכח שעד שנת 81'
לא היה כביש מצומת עילבון לצומת נחל עמוד כפי שיש היום.
לכן הנסיעה דרך טבריה היתה אופציה מעשית יחידה לנסיעה מדרום. אחרת היה עליך לנסוע דרך מרר ועילבון ואח"כ לעלות לצפת ולרדת לראש פינה, או לחילופין לנסוע עד לעכו ומשם לצפת כנ"ל (רק בשנת 79' נפתח כביש עמיעד-פרוד, ולכן היו רק שנתיים שבהן יכולת לנסוע דרך מרר ועילבון ואז לצומת עמיעד בלי לעבור בצפת, גם לא כיף גדול...) לכן עד שנת 81' ובוודאי שנת 79' 841 היה הקו העיקרי לצפון. השאלה כמובן למה היה צורך בכל התחנות האלו...
גם כביש 77 בין צומת המוביל לצומת ישי "חדש"
יחסית.
 

בועז ל

New member
בוודאי ששכחתי.
הכביש לצומת עמיעד נראה לי

בועז, אל תשכח שעד שנת 81'
לא היה כביש מצומת עילבון לצומת נחל עמוד כפי שיש היום.
לכן הנסיעה דרך טבריה היתה אופציה מעשית יחידה לנסיעה מדרום. אחרת היה עליך לנסוע דרך מרר ועילבון ואח"כ לעלות לצפת ולרדת לראש פינה, או לחילופין לנסוע עד לעכו ומשם לצפת כנ"ל (רק בשנת 79' נפתח כביש עמיעד-פרוד, ולכן היו רק שנתיים שבהן יכולת לנסוע דרך מרר ועילבון ואז לצומת עמיעד בלי לעבור בצפת, גם לא כיף גדול...) לכן עד שנת 81' ובוודאי שנת 79' 841 היה הקו העיקרי לצפון. השאלה כמובן למה היה צורך בכל התחנות האלו...
בוודאי ששכחתי.
הכביש לצומת עמיעד נראה לי
כיום כ"כ טריוויאלי (אגב, מה קורה עם עבודות ההרחבה?) עד שהספקתי לשכוח כמה פרטים נוספים לגבי הדרך: את הירידה המפותלת והאטית מצומת כורזים לטבריה, את כביש 90 הבלתי מוכפל שעבר סמוך לתל חצור ואת הקטע הארוך מתוך כביש 65 שמגיע מוואדי ערה וממשיך צפונה מעפולה (עוד אגב: זכור לך מתי הוכפל קטע ואדי ערה?). קטע שהיה ורובו עדיין נשאר דרעק.
 

אוהדא11

New member
בשנות השבעים פעל קו 541 מקרית שמונה לעפולה

841 ז"ל, באתר אגד יש את החוברת של השינויים


החל מ 4.4
בשנות השבעים פעל קו 541 מקרית שמונה לעפולה
וחזרה עם נסיעות בודדות ביום. זו החיאה של הקו הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה