@$$%$&%^@$@#$@#%
אוקי, למה? למה? למה? למה? ל-מ-ה-?? גברים זה כזה עם מטומטם?? בחיי שזה לפעמים יכול לשגע אותי.. יו אני משתגעת, תקלטו שבגללםםםםםםםםםםםם סגרו לי ת´פנימיה קבינימאט
כאילו המה קטע של המשחקי כבוד המטומטמים שלהם? אה?? אה?? ומה הקטע של אלימות בכל מקום? למה הם חיבים להרביץ לכל דבר שזז?? אלוהים לא נתן להם פה?? בעע עליהם! אווווווווווווווף. עם רע!
אוקי, למה? למה? למה? למה? ל-מ-ה-?? גברים זה כזה עם מטומטם?? בחיי שזה לפעמים יכול לשגע אותי.. יו אני משתגעת, תקלטו שבגללםםםםםםםםםםםם סגרו לי ת´פנימיה קבינימאט