@$$%$&%^@$@#$@#%

מיכל..~

New member
@$$%$&%^@$@#$@#%

אוקי, למה? למה? למה? למה? ל-מ-ה-?? גברים זה כזה עם מטומטם?? בחיי שזה לפעמים יכול לשגע אותי.. יו אני משתגעת, תקלטו שבגללםםםםםםםםםםםם סגרו לי ת´פנימיה קבינימאט
כאילו המה קטע של המשחקי כבוד המטומטמים שלהם? אה?? אה?? ומה הקטע של אלימות בכל מקום? למה הם חיבים להרביץ לכל דבר שזז?? אלוהים לא נתן להם פה?? בעע עליהם! אווווווווווווווף. עם רע!
 

מיכל..~

New member
^^*@^%&@%%@#$@#%$^ 2!

הגעתי למסקנה שאשדוד זאת עיר מסריחה
ונשבר לי ממנה וכל הבגדים שרוצים למכור לי מכוערים/צמודים/מגעילים/דורשים הקאה ולא צנועים בעליל!! ודווקא שאני הולכת לעשות קניות אני משמינה באלף טון
זה פשוט רוע! רוע רוע רוע! אני נטולת בגדים.... ובגלל זה הייתי תקועה בעיר הנ"ל חמש וחצי שעות ששרפו לי ת´זמן לשווא! >מיכל, מחר בת"א<
 

dino_din

New member
לא כל הגברים רעים !!!!

רק בגלל ש 99.9% כן רעים , זו לא סיבה לעשות הכללות !!
 

כנף

New member
נכון!! זאת לא סיבה!

הסיבה לעשות הכללות היא לגמרי אחרת!! >גברי עשירית האחוז מתו מות גיבורים<
 

Turquoise19

New member
אהה.. ואממ...

אשדוד באמת עיר דוחה.. בכלל, כל מה שרחוק מנתב"ג או קרוב אליו יותר מדי זה דוחה, וזה בגלל שנתב"ג זה שער היציאה מהגיהנום הזה שבו אנחנו חיים. ועכשיו, גבירותיי ורבותיי, אני מבקש מכם לעשות מגבית ולהביא לי את כל הכסף כדי שאני אוכל לעוף מפה ולהפסיק לזיין לכם את השכל לעוד כמה חודשים, מוסכם?
 

כנף

New member
מה זה קרוב? מה זה רחוק?

את הארץ אפשר לעזוב גם דרך אילת או נמל חיפה..
 

dino_din

New member
ושכחנו את כל

המנהרות להברחת נשק בגבול מצרים,ירדן,עזה...
 

Turquoise19

New member
תודה, אבל לא תודה

יש מטוסים, הכי מהיר והכי יעיל, וגם אם הוא מתרסק, המוות מהיר ולא כואב במיוחד (ככה זה נראה לפחות..).
 
למעלה