student 1200
New member
תיקנון באת"א
שאלה לסטודנטים מת"א: האם בקורסים של החטיבה השלישית אמור להיות תקנון גם אם יש פחות מ-25 סטודנטים? פשוט היו באחד המבחנים (מועד ב) 24 נבחנים (לפי המידע האישי) והיה פקטור שלילי של 3 נקודות.
שאלה לסטודנטים מת"א: האם בקורסים של החטיבה השלישית אמור להיות תקנון גם אם יש פחות מ-25 סטודנטים? פשוט היו באחד המבחנים (מועד ב) 24 נבחנים (לפי המידע האישי) והיה פקטור שלילי של 3 נקודות.