תודות
תודה ענקית לטיי שאירחה אותי אצלה, נתנה לי מיטה ואפילו עשתה איתי סיורים בארץ.. (ועוד כמה סיורים שלא עינייכם לדעת ..) תודה נוספת לשניני שנתנה לי מיטה, מחשב וסופ``ש (וכמובן גם נתנה לי..) וגם תודה לך על שהצטרפת לטיול הקטן שערכנו.. תודה לליטון שהצטרף לטיול וגם נהג כל הדרך... (אח אח הדיסק...) תודה לבדויה שאירחה אותנו בביתה ואז גם הצטרפה לטיולים שלי כל הסופ,ש (כולל נסיעת בניסיון על ה- 4X4 החדש של אבא שלי).. תודה ענקית לנאסטי שהראתה לנו שירושלים זה לא רק פיגועים (זה גם בורגר ראנץ נורא טעים...) תודה למאסטרו שהצטרף לטיול וגם נתן לי ולסדויה מיטה (וכמובן לאמא שלו שהכינה לי ארוחת ערב..) תודה הכי לאקסוש הממי שריחם עליי בזמנים קשים (ושהיה היחיד שעשה זאת... ) וכבר אמרתי שאני מתנצלת על זה שאני מפונקת? לא? אההה.... טוב זה בגלל שאני לא מתנצלת על זה... חבר`ה אוהבת אותכם... ותודה על הכמה ימים האחרונים... חג שמח.
תודה ענקית לטיי שאירחה אותי אצלה, נתנה לי מיטה ואפילו עשתה איתי סיורים בארץ.. (ועוד כמה סיורים שלא עינייכם לדעת ..) תודה נוספת לשניני שנתנה לי מיטה, מחשב וסופ``ש (וכמובן גם נתנה לי..) וגם תודה לך על שהצטרפת לטיול הקטן שערכנו.. תודה לליטון שהצטרף לטיול וגם נהג כל הדרך... (אח אח הדיסק...) תודה לבדויה שאירחה אותנו בביתה ואז גם הצטרפה לטיולים שלי כל הסופ,ש (כולל נסיעת בניסיון על ה- 4X4 החדש של אבא שלי).. תודה ענקית לנאסטי שהראתה לנו שירושלים זה לא רק פיגועים (זה גם בורגר ראנץ נורא טעים...) תודה למאסטרו שהצטרף לטיול וגם נתן לי ולסדויה מיטה (וכמובן לאמא שלו שהכינה לי ארוחת ערב..) תודה הכי לאקסוש הממי שריחם עליי בזמנים קשים (ושהיה היחיד שעשה זאת... ) וכבר אמרתי שאני מתנצלת על זה שאני מפונקת? לא? אההה.... טוב זה בגלל שאני לא מתנצלת על זה... חבר`ה אוהבת אותכם... ותודה על הכמה ימים האחרונים... חג שמח.