סנופהה ! כנסי !!
את יודעת ש.. בגללך (והכל בגללך) נדבקתי בזה מאז יום חמישי כל אחד שאני מדבר איתו אי אומר לו.. נו ו.. חבל לי על הזמן הכי מצחיק... אתמול באלנבי חחחחחחחח הבארמן אומר לי: אחי...מזמן לא שתית חיחיחיחיחי מה את חובת שאמרתי לו? ``יא חוצנף אחד נו ו... אז מה אם לא שתיתי`` חחחחחחחחחחחחחח נזכרתי בך יאאא עמה חולה עלייך
את יודעת ש.. בגללך (והכל בגללך) נדבקתי בזה מאז יום חמישי כל אחד שאני מדבר איתו אי אומר לו.. נו ו.. חבל לי על הזמן הכי מצחיק... אתמול באלנבי חחחחחחחח הבארמן אומר לי: אחי...מזמן לא שתית חיחיחיחיחי מה את חובת שאמרתי לו? ``יא חוצנף אחד נו ו... אז מה אם לא שתיתי`` חחחחחחחחחחחחחח נזכרתי בך יאאא עמה חולה עלייך