תודות

AFRICA

New member
סנופהה ! כנסי !!

את יודעת ש.. בגללך (והכל בגללך) נדבקתי בזה מאז יום חמישי כל אחד שאני מדבר איתו אי אומר לו.. נו ו.. חבל לי על הזמן הכי מצחיק... אתמול באלנבי חחחחחחחח הבארמן אומר לי: אחי...מזמן לא שתית חיחיחיחיחי מה את חובת שאמרתי לו? ``יא חוצנף אחד נו ו... אז מה אם לא שתיתי`` חחחחחחחחחחחחחח נזכרתי בך יאאא עמה חולה עלייך
 

SnoopyS*GirL

New member
יואוו אפריקוש בוא`נה מהר!!

חחחחחחחחחחחחח איזה כיףףףף מישהו חושב עליי וזה לא בגלל שאני מתקשרת אליו ומתעלקת עליו כל הזמן חחחחחחחחחחחחחחחחח יא גןנב דיבוריות שכמותךךךך..... מי חולה עליך אהההה?? מייייייייייי?? :) סנופהההה <מתחילה לאהוב את אלנבי>
 

AFRICA

New member
סנופיייה

תמיד חושב... איך אפשר לשכוח את סנופייה? הא? ובקשר לאלנבי...יאאא חוצנפית! שלא תעיזי לגנוב לי את אלנבי! ברור?! am i clear AFICAAA <ממשיך להתאהב באלנבי>
 

SnoopyS*GirL

New member
יואו איזה חוצנףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!

דווקאאאאאאאא עכשיו אני גם יבוא לאלנבי זהו התנחלות!! חחחחחחחח..... נו ו...?!!? נו... נו ומי חולה עליך אהההה??
 

AFRICA

New member
חיחי חיחי חיחי

חחחחחההההה זהו זה... הצלחתי במשימה! יאללה בואי לאלנבי מה את מאיימת? מחכה לך נראה מי רציני! חולה על החוצנפית הראשית
 

SnoopyS*GirL

New member
וואאאאאאאייייייייייייי....

ישששש אני חוצנפית ראשייייייייייייית.... חחחחחחחחחחח ואני לא מאיימת, אני מבצעת!!!!! חחחח, חכה חכה, אל תהיה מופתע אם פתאום אתה רואה שם איזו סנופית אחת... סנופה <מתארגנת לצאת לאלנבי!!>
 

AFRICA

New member
חוצנפית ראשית

יוווווו מתגגש את באה? חיחיחיחיחיחי
 

bduya

New member
מורן..

בלי תודה ממי.. את האחרונה שצריכה להודות.. תודה לך על הכל. על הביקור שעשית אצלי.. (וסחבת איתך עוד כמה..) על המיטה והכרית שבזכותך היתה מתחת לראשי.. על הטיול ברחבי הארץ שגררת אותי איתך לכל מקום.. על הצחוקים, הקטעים, העצבים ועל המחלות שהדבקת אותי בהם!! אהה ורק סליחה יחידה על זה שהתיישבתי עליך ככה באמצע החיים.. בלי שום אזהרה.. ממש סליחה.. אבל את מוזמנת תמיד.. את יודעת את זה.. וכמובן שתודה לשני ולמאסטרו על האירוח החם.. (כן שני.. היה חם!! והאירוח כן היה מעולה..) תודה. ותודה אחרונה לך.. תודה.
 
אמא שלי....

שואלת אם כבדרך אגב היא יכולה להתחיל לבוא למיפגשים .. היא הכירה את טיי את בדויה את אקס את מורני את נאסטי .. ואני מאמין שהיא עוד תכיר כמה אנשים . לדעתי צריך לעשות אותה קבועה מה אתם אומרים ? אהה כן מורני .. היא אמרה לי שהיא הרגישה וראתה רוח עם צלחת עוברת מולה אבל היא לא הבינה מה זה עד שהיסברתי... ;-) מאסטרו* <----מגרש השדים חחחחחחחחחחחחחח
 

מורני !

New member
וויש

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אלק רוח, יא רשע... וחוץ מיזה אני ואמא שלך סחבקיות כבר, אין לי בעיה שתבוא למפגשים... ואם זה יהיה קשה לה.. אני יכולה להביא איזה מפגשון אליה.. מה דעתך? :)
 
למעלה