זה לא קשור להנאה
לשכב, ולמחרת להיפרד, זה מאוד לא נעים לאנשים רבים, ולכן מי שיש לו לב, מנסה לצמצם את הסיכויים שזה יקרה באשמתו.
מי ששוכבת בשעות הראשונות להיכרות, בהחלט לוקחת בחשבון שלא תראה את הבחור יותר. במקרה הזה אין בעיה, ואני רק מקווה בשבילה שהיא עושה זאת כדי להנות, ולא כדי שהבחור ירצה דייט שני.
מי ששוכבת אחרי מספר דייטים, בהחלט יש מצב טוב שהיא מאוד תיפגע אם אחרי יום או יומיים הבחור ייפרד ממנה. כבר היו שעות רבות של היכרות ביניהם, שהובילה לסקס - שהוא שיא מסוים של חיבור. היא כבר בונה ציפיות מסוימות.
לא אמרתי לא לשכב בדייט שלישי או רביעי, ולא אמרתי שהיא לא נהנית. רק אמרתי שאם הבחור רואה שזה פשוט לא זה עבורו, שלא ינצל, כי היא בטח מעדיפה שלא יהיה סקס ואז פרידה מיידית.
זה הכל עניין של רגישות, והגישה שלך אינה מציגה רגישות מיוחדת.