** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

baby.kush

Well-known member
חחחחח ענק

זה מה שאמר למכשפה ? (כן, להרבה היא הייתה מכשפה...עכשיו היא אחלה כי נכנסה בגל חחחח )

כול הכבוד לנעם.
מאור אמרה להם ״הביאו לכם את הטופ של הטופ של העונה הקודמת״
נועם ענה ״בטח, בגלל זה עפת אחרי חודש״

לא ציפתה לזה
 

גליה 1211

Well-known member
נועם נורא רוצה לבכות על החיים
אבל האגו לא מאפשר לו להראות פגיעות
הוא בקונפליקט
בגלל זה עכשיו הוא צעק , דיבר מגעיל ויש לו גוש בגרון של בכי.
אבל מתוך בליל המילים - רגשי נחיתות בלי סוף
זה החיבור שלו לגל
רגשי נחיתות וההסתרה שלהן.
 

Rodrik Harlaw

Well-known member
עדיין על הפרק הקודם באישור מיוחד של @katy2022

מצחיקה גל
אמרה לרפאלה שהיא צריכה לקבל את האחר בלי שפיטה.. וכל המסרים שלה לדיירים הכילו שיפוטיות..
 

בוייאקה מאן

Well-known member
משהו בעריכה לא מרגיש לי נכון
איך שיוכי דיברה גל ישר התגוננה איך שהשניה דיברה לנעם הוא ישר קפץ "מה הסיטואציה"
הדיירים מאוד מתגוננים בלי שהראו על מה בכלל הם צריכים להתגונן כל כך
משהו לא זורם לי נכון

והעובדה שעומר "השתיק" את גל שהוא אמר שהיא מנסה לבדל את עצמה ולא היה לה מה לענות... לא מרגיש לי טבעי
 

SNIPES

Well-known member
כל מי שלא אוהב אותה מושפע מדעות של אחרים
25 דיירים שלא הסתדרו איתה
כולם מושפעים אחד מהשני
חלילה להודות שהבעיה היא בה.
הייתי אומרת נרקיסיסטית סמויה, אבל היא לא סמויה בכלל. זה צועק.
 

מסקרפונה7

Well-known member
לא צופה אבל ראיתי את הפרסומת ששתי הרעות מראיינות את גל והיא צודקת
אף אחד לא ראוי יותר ממנה לנצח את הגמר
מה הם ציפו שתהיה צבועה ותפרגן למישהו מהם??
גל לא צבועה
נראה אותן מותקפות מעל 3 חודשים מול קבוצה שרובה מסיתה, מנדה
...ואהבת לרעך כמוך .. האירוניה התאבדה
מישהו שם ראוי להקרא חבר שלה בכלל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה