** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

גליה 1211

Well-known member
לא צופה אבל ראיתי את הפרסומת ששתי הרעות מראיינות את גל והיא צודקת
אף אחד לא ראוי יותר ממנה לנצח את הגמר
מה הם ציפו שתהיה צבועה ותפרגן למישהו מהם??
גל לא צבועה
נראה אותן מותקפות מעל 3 חודשים מול קבוצה שרובה מסיתה, מנדה
...ואהבת לרעך כמוך .. האירוניה התאבדה
מישהו שם ראוי להקרא חבר שלה בכלל?
רעך= מישהו מהעם לא חבר
אפשר להקל עליה כי אהבה אצלה זו מילה חסרת משמעות.
מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך
גם מזה היא רחוקה שנות אור.
 

גליה 1211

Well-known member
מכישה כמו נחש ובורחת.
כמה שהם מדוייקים
ואני מעריכה מאד את עומר
שאומר הכל ללא הרמת קול ללא התלהמות
אסוף ולא מאבד את זה
שם אין לה מה לעשות והיא פשוט בורחת
כי היא מבינה שפה הקוף לא יצא.
שאפו לעומר!
 

גליה 1211

Well-known member
"אתה מת עליי"
היא נראה לי חזקה בהנדסת תודעה
לא מפספסת הזדמנות לחיסול חשבונות
לעקיצות
אפילו שנועם החבר שלה היה נסער - לא יכלה לומר לו מילה טובה, עצה, להרגיע משהו
ריכוז עצמי מטורף
איכס פשוט איכס של בן אדם.
 

katy2022

Well-known member
"אתה מת עליי"
היא נראה לי חזקה בהנדסת תודעה
לא מפספסת הזדמנות לחיסול חשבונות
לעקיצות
אפילו שנועם החבר שלה היה נסער - לא יכלה לומר לו מילה טובה, עצה, להרגיע משהו
ריכוז עצמי מטורף
איכס פשוט איכס של בן אדם.
כן משום מקום אומרת ״אתה מת עליי״
מה זה קשור?
 

katy2022

Well-known member
שאלו את רפאלה לפני שנכנסה אם היא רואה האח הגדול:
רפאלה: לא רואה …אני שונאת את זה ….סתומים….כל אחד יותר אידיוט מהשני😂😂
 

baby.kush

Well-known member
אז מתי נכנסה אלאיה ועם מי

ראיתי את יוכי ומאור
קראתי כאן ששי חי ושני

איפה אלאיה משתלבת
 

מורבידי2.0

Well-known member
מנהל
*שתי דיירות עבר , אין שוטר טוב ,שוטר רע, אלא רק שוטר רע,
בד"כ זה מסמן דווקא שרוצים להעביר את המנצחת דרך חתחתים לקראת הניצחון. אבל אי אפשר לדעת.

* גל צריכה להסביר למה היא לא רואה לנכון לבחור בן חמישה מועמדים שכל אחד אמר לה דברים מחרידים כראויים לפרס.

אלירן - אומר על עצמו שהוא אסטרטג. כשנעם וגל אומרים לו שהוא אסטרטג, הוא עונה : " נדע בהמשך " :-D

עכשיו זה ההמשך, אלירן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה