בוייאקה מאן
Well-known member
מחרהם אמרו מתי ההצבעות נפתחות?
מחרהם אמרו מתי ההצבעות נפתחות?
ההיגיון אומר את קורןאז בתחילת הפרק יוציאו את ההצבעות. מעניין. את מי הם רוצים להפיל בהדחה קצרה.
הלוואי!! הוא מגעיל אותי היום אפילו יותר מאתמולההיגיון אומר את קורן
אוהדי כדורגל רואים מונדיאל לא האח
אבל רק ההפקה יודעת מי מפסיד מזה
אני הייתי שמח אם עומר היה מודח לפני הגמרהלוואי!! הוא מגעיל אותי היום אפילו יותר מאתמול
Its a win win situationאני הייתי שמח אם עומר היה מודח לפני הגמר
חלום שלי גם בלי דיירים שאני שונא
בהחלטזה היה פרק טוב לרפאלה ועומר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.