shelilu
Member
ממש לא, הם אמרו לו בציניות, כי הוא תמיד אומר על גל שזו אסטרטגיה והוא בעצמו עושה את זה.המקובל של הבית,אלירן, מקבל במה לגיבוב שקרים של לבד ומבודד פלוס מנגינה.
עוז בחר באלירן כזוכה סעיף הזיופים
ממש לא, הם אמרו לו בציניות, כי הוא תמיד אומר על גל שזו אסטרטגיה והוא בעצמו עושה את זה.המקובל של הבית,אלירן, מקבל במה לגיבוב שקרים של לבד ומבודד פלוס מנגינה.
עוז בחר באלירן כזוכה סעיף הזיופים
המנגינה, הפניה אליו שונהממש לא, הם אמרו לו בציניות, כי הוא תמיד אומר על גל שזו אסטרטגיה והוא בעצמו עושה את זה.
תודה על האזהרה. אני עדיין בשי חיאלאיה וקונטנטו האגדי
לפני או אחרי עריכה?אם רפאלה לא הולכת ללמוד פסיכולוגיה
היא מבוזבזת.
זה לא משנהלפני או אחרי עריכה?
היא יכולה להיות בסגנון ורדה רזיאל ז'קונטזה לא משנה
האבחנות שלה מדוייקות ועמוקות.
טוב אני שוב באירוע (רק בשמחות) אני מבינה שהפרק קשה לציפייה כרגיל.
פשוט הזוי כמה חרא האח מאכיל אותה כאילו הוא רוצה לגמור אותה.
אמא לשישה ילדים שצריכים אותה הוא יגמור לה את הנפש.
ובסוף יביא את הפרס למישהו אחר אפילו ג׳וזי לא עבר את מה שהיא עברה כל העונה הזאת.
חבל לא הדיח אותה לפני![]()
בחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.את יודעת אף אחד לא מכניס לגל מילים לפה
הודיה בבית
טל בבית
שלי בבית
אבל הפה של גל הוא עצמאי.
לא כותשיםבחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.
וזה לא קשור לפה של גל מדובר על שיח קשה מצד הדיירים שהוא לא עצר את זה.
התעשייה בחוץ, האנשים שהוא מביא במיוחד כדי לעשות לה רע. היא כמעט ולא קיבלה שום צ׳ופר בעונה הזו.
אבא שלה נכנסבחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.
וזה לא קשור לפה של גל מדובר על שיח קשה מצד הדיירים שהוא לא עצר את זה.
התעשייה בחוץ, האנשים שהוא מביא במיוחד כדי לעשות לה רע. היא כמעט ולא קיבלה שום צ׳ופר בעונה הזו.
טל קיבלה שיחת טלפון מאמא שלה, אח"כ נכנס תמיר - הבן זוג שלה, אח"כ נכנסה אחותה התאומה.לאף דייר לא נכנסו 2 בני משפחה.
היא תצא מחוזקת, היא חזקה ולא רואה את הטמבלים האלה, הם אפסים לידה.טוב אני שוב באירוע (רק בשמחות) אני מבינה שהפרק קשה לציפייה כרגיל.
פשוט הזוי כמה חרא האח מאכיל אותה כאילו הוא רוצה לגמור אותה.
אמא לשישה ילדים שצריכים אותה הוא יגמור לה את הנפש.
ובסוף יביא את הפרס למישהו אחר אפילו ג׳וזי לא עבר את מה שהיא עברה כל העונה הזאת.
חבל לא הדיח אותה לפני![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.