** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

בוייאקה מאן

Well-known member
או יופי עכשיו ישאלו את רפאלה אם היא עדין בבית בזכות אח שלה
אחרי זה היא בכתה בחדר האח אני מחכה לזה מראשון
 

מודאגת 1612

Well-known member
טוב אני שוב באירוע (רק בשמחות) אני מבינה שהפרק קשה לציפייה כרגיל.
פשוט הזוי כמה חרא האח מאכיל אותה כאילו הוא רוצה לגמור אותה.
אמא לשישה ילדים שצריכים אותה הוא יגמור לה את הנפש.
ובסוף יביא את הפרס למישהו אחר אפילו ג׳וזי לא עבר את מה שהיא עברה כל העונה הזאת.
חבל לא הדיח אותה לפני :(
 

גליה 1211

Well-known member
טוב אני שוב באירוע (רק בשמחות) אני מבינה שהפרק קשה לציפייה כרגיל.
פשוט הזוי כמה חרא האח מאכיל אותה כאילו הוא רוצה לגמור אותה.
אמא לשישה ילדים שצריכים אותה הוא יגמור לה את הנפש.
ובסוף יביא את הפרס למישהו אחר אפילו ג׳וזי לא עבר את מה שהיא עברה כל העונה הזאת.
חבל לא הדיח אותה לפני :(

את יודעת אף אחד לא מכניס לגל מילים לפה
הודיה בבית
טל בבית
שלי בבית
אבל הפה של גל הוא עצמאי.
 

מודאגת 1612

Well-known member
את יודעת אף אחד לא מכניס לגל מילים לפה
הודיה בבית
טל בבית
שלי בבית
אבל הפה של גל הוא עצמאי.
בחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.
וזה לא קשור לפה של גל מדובר על שיח קשה מצד הדיירים שהוא לא עצר את זה.
התעשייה בחוץ, האנשים שהוא מביא במיוחד כדי לעשות לה רע. היא כמעט ולא קיבלה שום צ׳ופר בעונה הזו.
 

גליה 1211

Well-known member
בחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.
וזה לא קשור לפה של גל מדובר על שיח קשה מצד הדיירים שהוא לא עצר את זה.
התעשייה בחוץ, האנשים שהוא מביא במיוחד כדי לעשות לה רע. היא כמעט ולא קיבלה שום צ׳ופר בעונה הזו.
לא כותשים
שמים מראה
ומה שיוצא לה מהפה זה אפס פירגון
חוסר אמפטיה
אפס יכולת לקבל את האחר
שפיטה, התנשאות, זלזול
נקמנות
להמשיך?
נ.ב נועם לא עשה לה כל רע

התבססתי רק על הפרק.
 

גליה 1211

Well-known member
ה
בחיים לא ראיתי דמות שככה כותשים אותה מכל הכיוונים ואני חשבתי שבג׳וזי הוא יתעלל.
וזה לא קשור לפה של גל מדובר על שיח קשה מצד הדיירים שהוא לא עצר את זה.
התעשייה בחוץ, האנשים שהוא מביא במיוחד כדי לעשות לה רע. היא כמעט ולא קיבלה שום צ׳ופר בעונה הזו.
אבא שלה נכנס
הבן שלה נכנס

לאף דייר לא נכנסו 2 בני משפחה.
למעט הורי שלי בכניסה אחת.
 

shelilu

Member
טוב אני שוב באירוע (רק בשמחות) אני מבינה שהפרק קשה לציפייה כרגיל.
פשוט הזוי כמה חרא האח מאכיל אותה כאילו הוא רוצה לגמור אותה.
אמא לשישה ילדים שצריכים אותה הוא יגמור לה את הנפש.
ובסוף יביא את הפרס למישהו אחר אפילו ג׳וזי לא עבר את מה שהיא עברה כל העונה הזאת.
חבל לא הדיח אותה לפני :(
היא תצא מחוזקת, היא חזקה ולא רואה את הטמבלים האלה, הם אפסים לידה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה