צפיה מהנה
הם בפאנל של הדוח היומיבאיזה זכות מאור ואליה קיבלו תפקיד לראיין את הדיירים
מאור הודחה בהדחה רביעית כי גם הדיירים והקהל לא אהבו אותה
אליה הודחה פעמיים כנראה מאותה סיבה הן זכורות במיוחד ברכילויות
ריבים והתעללות ורובם היו קורבנות שלהן
כוכי ממש לאהם בפאנל של הדוח היומי
מאור ואלאיהכוכי ממש לא
איזה ספקות עלו לך בקשר לגל?לא שיניתי את דעתי מהשאר.
דינמיקת גוש אלו שצל והראש.
אבל כן, לא בגלל משהו מהעונה. אני כבר לא צופה.
יש לי ספקות בגל. ולא בגלל הדיירים. שדוחים אותי מאוד
תפרטילא שיניתי את דעתי מהשאר.
דינמיקת גוש אלו שצל והראש.
אבל כן, לא בגלל משהו מהעונה. אני כבר לא צופה.
יש לי ספקות בגל. ולא בגלל הדיירים. שדוחים אותי מאוד
התחלתי עכשיו רואה בדילייהיי
מישהו רואה את הפרק ?
לא רואה. יש תקלה ב13 דרך האינטרנטהיי
מישהו רואה את הפרק ?
איך היא נכנסה לאמוקאוי יש עוד אישה עם סיפור זהה?
לא ייתכן
זה מקרה נעמה 2
אמאלה
היא קורבנית וצדקנית ואין עוד מלבדה
לא מסוגלת לראות את זהאני בדיליי
אלירן באורות ש יוכי ומאור נכנסות בגל
פשוט שואלות את מה שצריך לשאוליוכי ומאור עושות לה 10-0
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.