גליה 1211
Well-known member
רעך= מישהו מהעם לא חברלא צופה אבל ראיתי את הפרסומת ששתי הרעות מראיינות את גל והיא צודקת
אף אחד לא ראוי יותר ממנה לנצח את הגמר
מה הם ציפו שתהיה צבועה ותפרגן למישהו מהם??
גל לא צבועה
נראה אותן מותקפות מעל 3 חודשים מול קבוצה שרובה מסיתה, מנדה
...ואהבת לרעך כמוך .. האירוניה התאבדה
מישהו שם ראוי להקרא חבר שלה בכלל?
אפשר להקל עליה כי אהבה אצלה זו מילה חסרת משמעות.
מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך
גם מזה היא רחוקה שנות אור.