WhiteSnake 85
New member
שלום
יש לי שאלה שלא קשורה בכלל לאומנויות לחימה, אבל מכיוון שלא מצאתי את הפורום המתאים,קיוויתי שתוכלו לענות לי עליה. אז ככה: אחרי שבעטתי לוואו קיק ברגל ימין,חשבתי כאב חד וחזק בחיבור של גב כף הרגל עם השוק. לאחר שעה וחצי האזור היה נפוח. לאחר יום וחצי עדיין אני חש כאב ורוצה לשאול אם שימוש ברגל כמו הליכה או ריצה יפגע בה, או שדווקא להיפך - הוא יועיל לה וזה יעבור יותר מהר. מה כדאי במקרה כזה? לשבת ולנוח,או לאמן את הרגל? תודה...
יש לי שאלה שלא קשורה בכלל לאומנויות לחימה, אבל מכיוון שלא מצאתי את הפורום המתאים,קיוויתי שתוכלו לענות לי עליה. אז ככה: אחרי שבעטתי לוואו קיק ברגל ימין,חשבתי כאב חד וחזק בחיבור של גב כף הרגל עם השוק. לאחר שעה וחצי האזור היה נפוח. לאחר יום וחצי עדיין אני חש כאב ורוצה לשאול אם שימוש ברגל כמו הליכה או ריצה יפגע בה, או שדווקא להיפך - הוא יועיל לה וזה יעבור יותר מהר. מה כדאי במקרה כזה? לשבת ולנוח,או לאמן את הרגל? תודה...