אנחנו באינטרנט, ואין לדעת מי
קורא. דרך הפורום אי-אפשר לבצע בדיקה של איבר פצוע, ואי-אפשר להעריך כמה הפגיעה חמורה. לדעתי האישית, עדיף במצבים כאלה להחמיר ולהמליץ על פניה לרופא, או לפחות למורה, כדי להימנע מהסיכון שמישהו יחליט להתאמן כשלא היה אמור לעשות זאת, וייפגע. ואני לא מתכוון למקרה הספציפי הזה, אלא לעיקרון הכללי.
קורא. דרך הפורום אי-אפשר לבצע בדיקה של איבר פצוע, ואי-אפשר להעריך כמה הפגיעה חמורה. לדעתי האישית, עדיף במצבים כאלה להחמיר ולהמליץ על פניה לרופא, או לפחות למורה, כדי להימנע מהסיכון שמישהו יחליט להתאמן כשלא היה אמור לעשות זאת, וייפגע. ואני לא מתכוון למקרה הספציפי הזה, אלא לעיקרון הכללי.