שלום

אנחנו באינטרנט, ואין לדעת מי

קורא. דרך הפורום אי-אפשר לבצע בדיקה של איבר פצוע, ואי-אפשר להעריך כמה הפגיעה חמורה. לדעתי האישית, עדיף במצבים כאלה להחמיר ולהמליץ על פניה לרופא, או לפחות למורה, כדי להימנע מהסיכון שמישהו יחליט להתאמן כשלא היה אמור לעשות זאת, וייפגע. ואני לא מתכוון למקרה הספציפי הזה, אלא לעיקרון הכללי.
 

COGAN BENY

New member
אגב , אני מבקש אישור רפואי מרופא המ

שפחה לפני שנרשמים אצלי מהסיבה הזו, בגלל עודף מוטיבציה יכול משהו עם אסטמה למשל להתאמן בלי שאני יודע את המגבלה הזו אצלו, כי הוא לא הודיע לי. בדרך כלל הרופא אומר גם אם מותר להתאמן ותחת אלו מגבלות.
 
למעלה