שלום
זוכרים שסיפרתי לכם על הבחור שהכרתי ולא ידענו איך להציע את זה דרך שידוך? בקיצור הוא מצא שדכנית והיא הצעיה, ונפגשנו. עד כאן הכל טוב, אבל.... דווקא בגלל ששתי הצדדים "רוצים להמשיך"- ההורים שלי דרשו לראות אישור רפואי. וכאן הנקודה הכואבת. היום התברר לי שהוא.... אהמ.... קשה לי אפילו לחשוב על זה אבל הוא לוקח כדורים עקב בעיה רפואית קלה, לא מורגשת בחיי היומיום ולא תורשתית. הוא סיפר לי את זה ובכה... הרי הוא באמת לא אשם!!! נניח וההורים שלי לא יעלו על זה... (סיכוי של אחד למליון) אם אני ממשיכה למרות זאת, זה אומר שאני כבר לא שוקלת מבחינה שיכלית אלא הולכת אחרי הלב? כי לא רציתי להגיע לכזה מצב.... מה עושים?????
זוכרים שסיפרתי לכם על הבחור שהכרתי ולא ידענו איך להציע את זה דרך שידוך? בקיצור הוא מצא שדכנית והיא הצעיה, ונפגשנו. עד כאן הכל טוב, אבל.... דווקא בגלל ששתי הצדדים "רוצים להמשיך"- ההורים שלי דרשו לראות אישור רפואי. וכאן הנקודה הכואבת. היום התברר לי שהוא.... אהמ.... קשה לי אפילו לחשוב על זה אבל הוא לוקח כדורים עקב בעיה רפואית קלה, לא מורגשת בחיי היומיום ולא תורשתית. הוא סיפר לי את זה ובכה... הרי הוא באמת לא אשם!!! נניח וההורים שלי לא יעלו על זה... (סיכוי של אחד למליון) אם אני ממשיכה למרות זאת, זה אומר שאני כבר לא שוקלת מבחינה שיכלית אלא הולכת אחרי הלב? כי לא רציתי להגיע לכזה מצב.... מה עושים?????