שלום

שםאנילא

New member
אם היא מהקלים זה לא יהיה קל אלא אם כן ה

היא גם נוטלת כדורים או משהו דומה ואז תוכלי להשתמש בזה בחוכמה
 

sara89

New member
נשמע מעודד../images/Emo4.gif

היא ב"ה בריאה ושלמה. נשמעת עכשיו כמו הבחור, הוא שאל אותי: מה אם אני גם אדרוש לראות ת'תיק הרפואי שלך? איך אימך היתה מגיבה? עניתי שסבבה לגמרי, אין שום בעיה. אז הוא שאל- בחיים לא היה לך שום דבר? אני לומבינה... כאילו מה... חייב להיות משהו??
 

שםאנילא

New member
תראי...תסבירי לו שבקשר לבדיקה זה

לגיטימי ומקובל ואין לו מה לחשוש אבל צריך לדעת איך לגשת לאימא או להעלים ממנה את המידע עד שהקב"ה יברך אתכם בילדים... אז כבר לא יהיה איכפת לה... לצערינו היום כל אחד שהולך לבדיקה מגלים עליו משהו ה' ישמור... בכל מקרה בדקי את הנושא איתו לעומק בהצלחה
 
למה רק לי ניראה

שאת הולכת לפספס את הבחור של חייך? אז מה אם יש לו בעיה רפואית? לכולנו יש!! ותאמיני לי עדיך בעיות רפואיות-גופניות מאשר פסיכולוגיות. ולא שאני רואה בזה הבדל אבל בגלל שאנשים רואים בזה הבדל הם לא מטפלים בזה. אם הוא יכול לחיות עם הבעיה הרפואית הזאת את המשך שנותיו איתך באושר למה שתפסיקי את הקשר הזה? לכל בעיה יש תרופה אלא אם כן הוא חולה סוכרת- שעדיין הוא יכול לחיות המון שנים איתך באושר, או חולה כליות וזקוק לדיאליזה ואז הייתי אומרת לך לא להתחתן עכשיו איתו כי זה יכול להחמיר תוך מס' שנים עד מוות חלילה או איידס ח"ו. אבל אמרת בעיה רפואית קלה?? אני מניחה שזה לא כזה גרוע!
 

sara89

New member
המצב שלו ב"ה לא גרוע ולא מתחיל להיות כזה

ובמחילה מכבודך, לא לכולם יש בעיות רפואיות. אבל אולי עדיף לקחת מישו עם בעיה ספציפית קלה וידועה מראש (רק לי! ההורים שלי בררו אצל הרבה עליו, ואף אחד לא הזכיר את זה!), מאשר לקחת אחד שאלוקים יודע מה אני אגלה עליו בהמשך...
 
התכוונתי

שכולנו חולים באיזשהו אופן... לא חולים כרוניים. יש לך לפעמים דלקת גרון לא? זה הכוונה... אני מאמינה שהבעיה הכי גרועה בעסק היא שהאמון שלך נפגע... אני מבינה אותו וגם אותך. תחשבי על זה שהוא שיקר רק כי פחד לאבד אותך. אני לא חושבת שתהיה בעיה לגלות אם יש לו עוד דברים... תעשי את הבדיקות שחסידות מסויימת עושה לגלות שאין איזה מחלה עם פוטנציה להתפרץ מתישהו.
 
מה הקשר

שכל או רגש? את בעצמך טוענת שזאת בעיה קלה. אז זאת החלטה שכלית. אם את אוהבת אותו, אין בעיה. אני עובד עם הרבה נערים, חלקם לוקחים כדורים, הרבה מהם זמניים. אין רום סיבה להסתכל על זה כפגם אובייקטיבי. אלא אם כן זה גורם לך לזלזל בו. ואז כבר עדיף לא להמשיך איתו.
 

sara89

New member
הקשר הוא

שלולא היינו מכירים ומפתחים קשר - והייתי שומעת עליו שיש לו בעיה רפואית, ולו הקטנה ביותר- הייתי נבהלת ובורחת!
 
למעלה