מה הקשר
שכל או רגש? את בעצמך טוענת שזאת בעיה קלה. אז זאת החלטה שכלית. אם את אוהבת אותו, אין בעיה. אני עובד עם הרבה נערים, חלקם לוקחים כדורים, הרבה מהם זמניים. אין רום סיבה להסתכל על זה כפגם אובייקטיבי. אלא אם כן זה גורם לך לזלזל בו. ואז כבר עדיף לא להמשיך איתו.