אוו קשה...
אממ יש הרבה אהובות: הארי, פרד, ג'ורג', דמבלדור והרמיוני הארי- היציאות שלו הורגות אותי, הוא מוכשר ואממ הוא תמיד מסתבך בצרות מזכיר לי קצת אותי חח ואממ אני פשוט מתחברת אליו. פרד וג'ורג'- סיבה ברורה: הם הורגים מצחוק!! איך אפשר לא לאהוב אותם?? וגם כי תמיד אהבתי תאומים זהייים
דמבלדור- גאון. אין הרבה מה להוסיף, זקן משוגע זה הכל. הרמיוני- חכמה כזאת, עם הראש על הכתפיים אבל יודעת לפעמים להשתטות
מתה עלייה (לגלות לכם סוד? תמיד רציתי שהיא והארי יהיו ביחד... אל תהרגו אותי חח) דמויות שנואות?? עוד יותר קשה.. אמממ אמברידג'- סתם צפרדע שמנה מנופחת ששונאת את כולם! פיטר- מגעיל אותי!!! וולדמורט- לא ממש שונאת אבל קצת... רק בגלל שהוא שונא את כולם! וסתם דמויות שבא לי לתת להם בוקס
: דארקו מאלפוי (מאז שהרמיוני הכניסה לו בוקס גם לי בא!!) סנייפ- בגלל שהוא מרושע!! טוב לא עולה לי עוד בראש... סליחה על החפירה