"שכל העולם ישמע"

אוקי../images/Emo6.gif

הדמות האהוב עלי הי אדון ווזלי בגלל שהוא מוזר ומטורף על כול הראש
הדמות השנוא עלי הוא הארי פוטר כי הוא בוכה כול הזמן
 
אוה, בדיוק כשאמרתי לעצמי,

"וואו, שרשור שלם על הדמויות ואף אחד עוד לא הזכיר שהארי הוא פוץ בכיין".
 

Gummy Bears

New member
../images/Emo10.gif

זה כי הארי הוא לא פוץ בכיין. הוא רק עבר דברים מאוד קשים שאני בטוחה שאין אף אחד שיכול לצאת מהם בלי להראות כמו פוץ בכיין.
 
את מספרת לי?

אני, שמקדישה את חיי להגנה על הארי מפני מגדפים למיניהם? בכל אופן, כן, אני מסכימה לחלוטין.
 

the ror

New member
מוזר לי שאף פעם לא ראיתי שמישהו טען

שהאגריד הוא פוץ בכיין...כי הוא מסתגר ופורץ בבכי על כמעט כל שטות שקרתה לו...אפשר להגיד שהוא פשוט רגיש אבל אותו הדבר אפשר להגיד גם על הארי...
 
אוו קשה...

אממ יש הרבה אהובות: הארי, פרד, ג'ורג', דמבלדור והרמיוני הארי- היציאות שלו הורגות אותי, הוא מוכשר ואממ הוא תמיד מסתבך בצרות מזכיר לי קצת אותי חח ואממ אני פשוט מתחברת אליו. פרד וג'ורג'- סיבה ברורה: הם הורגים מצחוק!! איך אפשר לא לאהוב אותם?? וגם כי תמיד אהבתי תאומים זהייים
דמבלדור- גאון. אין הרבה מה להוסיף, זקן משוגע זה הכל. הרמיוני- חכמה כזאת, עם הראש על הכתפיים אבל יודעת לפעמים להשתטות
מתה עלייה (לגלות לכם סוד? תמיד רציתי שהיא והארי יהיו ביחד... אל תהרגו אותי חח) דמויות שנואות?? עוד יותר קשה.. אמממ אמברידג'- סתם צפרדע שמנה מנופחת ששונאת את כולם! פיטר- מגעיל אותי!!! וולדמורט- לא ממש שונאת אבל קצת... רק בגלל שהוא שונא את כולם! וסתם דמויות שבא לי לתת להם בוקס
: דארקו מאלפוי (מאז שהרמיוני הכניסה לו בוקס גם לי בא!!) סנייפ- בגלל שהוא מרושע!! טוב לא עולה לי עוד בראש... סליחה על החפירה
 
הרמיוני נתנה למאלפוי סטירה,

רק בסרט היא נתנה לא בוקס. אגב, זה אחד הדברים החיובים היחידים שעשו בסרטים, שהוא שיפור מסויים יחסית לספרים. ( אם לא הבנתם לא נורא, מחר בוחן פתע.
)
 

yuvi217

New member
אוקיי =]

דמות אהובה: דמבלדור. כי הוא פשוט כ"כ חכם. הוא מבין הכל, יודע הכל ואני מאמינה שהוא לא טעה בקשר לסנייפ. היו לו טעויות [בכל זאת, עד כמה שהוא דומה למלאך, הוא בן אדם], אבל הוא תמיד מציל את המצב בסוף, הוא הקוסם הכי מדהים בעולם [היחיד שוולדמורט אי פעם פחד מפניו] והוא לא הצליח לאכזב אותי אף פעם במהלך ששת הספרים. כשהוא מת ממש עמדו לי דמעות בעיניים. ובד"כ אני לא בוכה מספרים. הוא הדמות הכי גאונית והכי גאונה [כן, יש הבדל
] שקיימת. דמות שנואה: צ'ו. כי היא פשוט איכסה
וגם את פרסי אני לא ממש סובלת... הוא צבוע, ואני שונאת אנשים כאלה.
 

חרבביש

New member
כן.

דמות גאונית - רולינג בנתה דמות גאונית, גם אם היא טיפשה, הדמות עצמה גאונית. דמות גאונה - דמות חכמה. רולינג בנתה את הדמות, גם אם היא משעממת ושטוחה, עם המון שכל. מקווה שזה ברור.
 

the ror

New member
הבנתי את ההבדל אבל עדיין נשמע

לי מוזר להגיד "דמות גאונה"...אבל אם אתה אומר...
 

ToryMaster

New member
למעשה לא

בעברית אי אפשר לומר גאונה, אומרים גאון גם על זכרים וגם על נקבות.
 
עונה

מי הדמות האהובה עליכם בהארי פוטר? ונא לנמק גם מדוע בבקשה. ומי הדמות השנואה עליכם ביותר? ונא לנמק גם מדוע בבקשה. תשובות: דמבלדור כי הוא...דמבלדור... סנייפ כי הוא...סנייפ...
 
נימוק...../images/Emo122.gif

דמבלדור וסיריוס כמובן!!! את סיריוס כי הוא היה הדמות האהובה עלי בכל הספרים!!!! לא יודעת למה...הוא פשוט...כל כך...חתיך...ומצחיק....הוא פשוט סיריוס.... את דמבלדור כי הוא ממש חכם! הוא בן אדם טוב לב וקוסם ענק! סנייפ המניאק שונאת אותו שימות אמן!!
 
למעלה