פוטר יא סקסי
New member
המ, אולי תתפלאו לדעת ש
סוורוס סנייפ הוא הדמות האהובה עלי. אני אוהבת את הארי בכל לבי, כן, אבל לא בתור דמות. אני אוהבת את האישיות שלו. סנייפ הוא פשוט דמות מרתקת. שישה ספרים ואנחנו בקושי יודעים עליו שביב מידע הזעיר שבזעירים. הוא מסתורי ומתוסבך ופאקינג גאוני. וכמובן שאי אפשר להתעלם מאלבוס דמבלדור, שבאמת קשה לא להעריץ את הגאוניות הכל כך כובשת שבו, ואני מניחה שאין צורך לפרט. אז סנייפ ודמבלדור. שנואה? הממ. אני מניחה שפטיגרו. למרות שגם כאן אני מדברת בעיקר על האישיות, הוא פשוט כל כך נתעב ועלוב ונמצא בדרגת השפל שממנה אי אפשר לרדת יותר.
סוורוס סנייפ הוא הדמות האהובה עלי. אני אוהבת את הארי בכל לבי, כן, אבל לא בתור דמות. אני אוהבת את האישיות שלו. סנייפ הוא פשוט דמות מרתקת. שישה ספרים ואנחנו בקושי יודעים עליו שביב מידע הזעיר שבזעירים. הוא מסתורי ומתוסבך ופאקינג גאוני. וכמובן שאי אפשר להתעלם מאלבוס דמבלדור, שבאמת קשה לא להעריץ את הגאוניות הכל כך כובשת שבו, ואני מניחה שאין צורך לפרט. אז סנייפ ודמבלדור. שנואה? הממ. אני מניחה שפטיגרו. למרות שגם כאן אני מדברת בעיקר על האישיות, הוא פשוט כל כך נתעב ועלוב ונמצא בדרגת השפל שממנה אי אפשר לרדת יותר.