לאו טסה אמר
שמי שרוצה לדעת - לומד משהו חדש כול יום.
ומי שרוצה להגיע לחוכמה, כלומר, באמת להכיר את עצמו - מפחית משהו כל יום.
הנמשל של המשפט הנ"ל ללימוד אמנות לחימה:
מי שרוצה ללמוד אמנות לחימה, לומד בכל יום, או אימון, משהו חדש.
כיוון שהמרכיב העיקרי בשביל להיות לוחם, להגדרתי, הוא לנצח את העצמי באופן קבוע. למעשה, להכיר את עצמי יותר ויותר בכל יום.
מי שרוצה באמת להכיר את עצמו דרך אמנות הלחימה שלו, יכול להפחית את הידע עליו הוא מתאמן ובכך להעמיק אל עצמו דרך החזרה לבסיס.
וחוזר חלילה.
שמי שרוצה לדעת - לומד משהו חדש כול יום.
ומי שרוצה להגיע לחוכמה, כלומר, באמת להכיר את עצמו - מפחית משהו כל יום.
הנמשל של המשפט הנ"ל ללימוד אמנות לחימה:
מי שרוצה ללמוד אמנות לחימה, לומד בכל יום, או אימון, משהו חדש.
כיוון שהמרכיב העיקרי בשביל להיות לוחם, להגדרתי, הוא לנצח את העצמי באופן קבוע. למעשה, להכיר את עצמי יותר ויותר בכל יום.
מי שרוצה באמת להכיר את עצמו דרך אמנות הלחימה שלו, יכול להפחית את הידע עליו הוא מתאמן ובכך להעמיק אל עצמו דרך החזרה לבסיס.
וחוזר חלילה.