שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

amithi1

New member
שווה לחכות בכל שבוע לשבת בשביל הסקירה

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
שווה לחכות בכל שבוע לשבת בשביל הסקירה
של שבתשתיות. חבל שבYNET לא מראים לכל הטוקבקטיסטים המתלהמים מה מתבצע מתחת לפני השטח בשקט בשקט.
 

easylivin

New member
תודה רבה על עוד שבת נהדרת, בועז!

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תודה רבה על עוד שבת נהדרת, בועז!
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז. כרגיל עונג שבת אמיתי!

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תודה רבה בועז. כרגיל עונג שבת אמיתי!
קבל משהו מתחילת השבוע (זה מהגזרה של רמי).
 

באג2003

New member
הסיקורים שלך הם תענוג!


שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
הסיקורים שלך הם תענוג!
 
תמונה נפלאה!

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תמונה נפלאה!
 

mauzer

New member
מרשים ! תודה בועז

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
מרשים ! תודה בועז
 

בועז ל

New member
תודה גם לך, אלון, ולכל המגיבים. תודה ענקית

מרשים ! תודה בועז
תודה גם לך, אלון, ולכל המגיבים. תודה ענקית
למנהל הקו, סרגיי ז'לזניאקוב, האיש שבזכותו אנו נחשפים למראות הכל כך מיוחדים מפרויקט הדגל של הרכבת.
 

alantan

New member
תודה בועז על העשרת הידע שלנו בפרויקטים השונים

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תודה בועז על העשרת הידע שלנו בפרויקטים השונים
 

ניקולאי

New member
וואו בועז! תודה ענקית על הסיור

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
וואו בועז! תודה ענקית על הסיור
והעדכונים ממעמקי האדמה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה, בועז!

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תודה רבה, בועז!
 

stratomaximus

New member
תודה רבה!

שבתשתיות
המדור השבועי, שבעליו נכנע ללא תנאי למזג האוויר, חוזר עם עדכונים מפרויקט הדגל של הרכבת - A1.
ע"פ תכנית העבודה המשותפת של הנהלת הפורום והנהלת הפרויקט, בחרנו, סרגיי ואני, לבצע סיור מנהרות בקטע ד' של הפרויקט. כידוע, קטע ד' כולל בתוכו את גשרים 9 ו-10 העתידיים, מנהרות 4, 3A וחמש מנהרות החילוץ ממנהרה 4. קודם שניכנס למעבה האדמה, אבקש להעביר ד"ש חמה לחובבי התשתיות בפורום מגב' זיוה-אירינה המתגוררת בלטרון. הגברת המכובדת מתגלה כבעלת תיאבון בריא: כ-50 מ' מאדמת הרי יהודה נטרפו על ידה עד לסופו של חודש פברואר. את תוצאות "האכילה הבלתי מבוקרת" הזאת ניתן לראות בהתארכותה של הגברת בשתי עגלות נוספות שסיפחה לעצמה.

וכרגיל בשבתשתיות: נוסעים לאתרי העבודה עם האוטובוס של אנדי - האוטובוס ששום שרשור תשתיות אינו שלם בלעדיו.
תודה רבה!
שרשור נהדר, כמו תמיד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה