שאריות מה

R a c h e li

New member
אין ברירה ......./images/Emo34.gif

חייבות אנו להתפשר....
תגידי את פנויה
 

שירלי6

New member
ואני בכלל שואלת

למה לחכות לשבוע הבא כדי להגיא לשיא? כאילו דאאאאאאאא? שבוע???
 
גם הגרושים עשויים להגיע ל-C :)

וגם עוד כמה סטטוסים. טוב שאין בתפוז פורום אלמנים אלמנות, הכותרת שלי לא היתה נשמעת כל כך טוב.
 

לביאה11

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif.... אבל ממש../images/Emo6.gif

סת..............ם מאוד אוהבת את חוש ההומור שלו
 

deena

New member
להבא בבקשה

לפרסם מודעות 'למכירה' / 'למסירה' וכו'- רק בלוח הפורום
 
למעלה