אז זהו שלא
אופי של בני אדם זה לא מדע מדויק. יש אנשים שהם שקטים, ביישנים, רגישים וכו', אבל כשזה בא לביזנס - אז ביזנס זה ביזנס. אני אישית עבדתי עם כמה אנשים, שעושים רושם של רכיכות, שכל התנקשות הכי קטנה בעבודה עשויה לגמור אותם, אבל בזמן אמת - התבדתי. הם תפקדו מצוין במצבי לחץ, בעימותים מול אנשים אחרים והצליחו להוציא לפועל את המטרות להן הם חתרו. פרט לכך, אסרטיביות זו תכונה נרכשת כמו גם בטחון עצמי. אני לפחות מאמינה שככל שאדם יותר משתפשף במגע עם הסביבה ובמצבים בהם הוא נאלץ לעמוד על שלו - כך הוא נעשה יותר מיומן ויותר טוב במה שהוא עושה. אם זה לא היה המצב - אז כנראה שלא היו עורכי דין טובים, כי לא כולם התחילו את הקריירה מאותה עמדה בה הם נמצאים כיום.