יאפ,שמעתי את זה
תעשי מה שטוב לך.אני לא אייעץ לך לנטור טינה לבן אדם בגלל שהוא אקס שלך,פשוט באת וביקשת את חוות דעתנו,אז.. ככה אני חושב וככה אני מתנהל בחיי,אז קשה לי ליפייף לך מילים שיהיו ערבים לאוזנך אם הם בניגוד לאיך שאני מאמין.
זה לא שאף פעם לא ניסיתי אחרת.הייתי בקשר עם אקסיות בעבר ומנסיון,זה אף פעם לא נגמר בהרגשה טובה.כשקשר רומנטי נגמר,אז זה נגמר ועדיף שהדרכים יתפצלו.לא מוצא סיבה טובה ומוצגדקת להשאר בקשר עם אקסית.
תעשי מה שטוב לך.אני לא אייעץ לך לנטור טינה לבן אדם בגלל שהוא אקס שלך,פשוט באת וביקשת את חוות דעתנו,אז.. ככה אני חושב וככה אני מתנהל בחיי,אז קשה לי ליפייף לך מילים שיהיו ערבים לאוזנך אם הם בניגוד לאיך שאני מאמין.
זה לא שאף פעם לא ניסיתי אחרת.הייתי בקשר עם אקסיות בעבר ומנסיון,זה אף פעם לא נגמר בהרגשה טובה.כשקשר רומנטי נגמר,אז זה נגמר ועדיף שהדרכים יתפצלו.לא מוצא סיבה טובה ומוצגדקת להשאר בקשר עם אקסית.