שאלה שכזו-

shayCn

New member
לקונדיטורית כמוך?

הייתי בטוח שכבר לקחת את זה כמה צעדים קדימה.
זה בשבילנו,העמכה, שאין לנו יכולת להכין פררו רושה :)
 

Anna begins cc

New member
זאת הבעיה שלי.

לפעמים כשקופצים גבוה, מדלגים על השלבים הנמוכים והם הכי כיפיים.
בא לי סתם להכין פנקייק לפעמים, או עוגיה,
אבל תמיד מבקשים ממני את הדברים המסובכים.
 

shayCn

New member
נכון,עניין של שלבים

אין לך מה להתמקד בחביתה כשאת כבר יודעת להכין אומלט.
קולינארית,את במקום גבוה וזה יתרון :)
 

Anna begins cc

New member
עדיין אין לי כישורי סבתא וזה הכי מבאס.

אני יכולה להכין כל דבר ממתכון ויצא טוב,
אבל לשחזר משהו של סבתא שלי, להכין איזה דג מרוקאי טוב או צלי בשר.. זה לא בארסנל היכולות שלי.
אם אני רוצה להיות אישה טובה, אני צריכה ללמוד את זה בהקדם
 

shayCn

New member
לאף אחד אין את הכישורים האלו

יש מאכלים עם טאץ' של אימא או סבתא ששמור רק להן.
מספיק שתדעי להכין את המאכלים שלך בצורה די טעימה,
זה כבר יעשה את העבודה.
תסמני
ותוכלי להתקדם לקטגוריה הבאה
 

birka

New member
המילה להיעלב- נכתבה בסימן שאלה..

אני לא נעלבת ממנו.. הוא אחלה בחור - באמת.
סתם הרגשתי מוזר.. לא רע או טוב.. זה היה מוזר שהוא דיבר איתי על זה.
 

shayCn

New member
נכון,הייתי מתעצבן מזה

ואולי זו הסיבה שאני לא שומר על קשרים עם אקסיות כשהן הופכות לאקסיות..
סתם,נראה לי כמו סוג של קשרים מיותרים שלא מקדמים אותי,אבל היי..זה אני.
 
אני בכלל חושבת שקשר עם אקסים

יכול להתאפשר רק אחרי שעברו הרבה מים בנהר,
ובטח שלא מיד.
 
ברגע שכבר אין רגשות,זה בהחלט אפשרי.

בהנחה כמובן שהפרידה הייתה על רקע חוסר התאמה ולא איזה פיצוץ רע שהיה.

אבל, אם מדובר בפרידה גרועה כי האופי של בן הזוג לשעבר הוא די מסריח,
אז מן הסתם שאין לו מקום בחיי גם בתור ידיד :)
 

shayCn

New member
לטעמי,גם אם היה פיצוץ

אז זו תופעת לוואי לאופי מקולקל.
בכל מקרה,אקס/ית בדיוק כמו הפירוש,ראוי להשאיר לעבר.
 

shayCn

New member
אה,סבבה

אז אנחנו סתם מתקשקשים לנו כאן חצי יום.
הכל בתאוריה,כן.
 
אויש

אנחנו מתקשקשים על כמה דברים במקביל,
מה שמבחינתי בתיאוריה זה ספציפית מה שאמרתי לגבי אקסים וידידות אחרי פרידה וכו...
כי לא ממש יצא לי להיות ידידה של אקס או חוויתי פרידת פיצוץ..

אני פשוט משערת מה נראה לי אולי אפשרי.
 

shayCn

New member
סורי,אחותי

אני גבר,אני לא מסוגל להתקשקש על כמה דברים במקביל.קואורדינציה וזה :)

ניסיתי כבר להיות ידיד של אקסית בעבר.זה סתם יוצר קירבה מחודשת
ונסיונות לבדוק אפשרות לחזור.אז כן,בתיאוריה ידידים זה רעיון נחמד
כזה לשמור על קשר טוב כדי לא להרגיש קשה את הפרידה,אבל בתכלס
זה סוגר אופציה לנסות לפתוח דף חדש בחיים כי כל הזמן תקועים בקשר
שכבר לא קיים.
 

birka

New member
כן....

מסכימה איתך.. זו הייתה טעות להישאר איתו בקשר...
ואולי גם בהודעה הזו הייתי צריכה להסביר את הסיטואציה.. :S
 
למעלה