שאלה שכזו-

birka

New member
שאלה שכזו-

אני מבקשת שאם אתם טרולים, או סתם אנשים שהקטע שלהם הוא ללעוג בלי לתת תשובה נורמלית, אל תגיבו...(מודעת מראש לסיכויים הקלושים...)

אני מעלה אותה גם בפורום שמנות ויפות, כי אני באמת רוצה לקבל כמה זוויות...

יש לי אקס, בחור נחמד ממש- נראה לא רע, שאמר לי אתמול- איזה מוזר זה שאני אוהב שמנות. הוא לא אמר את זה בלעג, לפחות אני מקווה שלא, אבל הוא כאילו בא מתוך הנחה- שהנורמה החברתית היא לאהוב כוסיות וכל מי שאוהב משהו אחר חורג מהנורמה וזה מוזר.
אמרתי לו שאני לא חושבת שזו נורמה, אני חושבת שזה טעם.. מה גם שגוף האישה משתנה, ולא כולן נשארות רזות כל חייהן...

קיצר, לא ממש ידעתי אם להיעלב? או שהוא סתם טמבל? או שיש לו נקודה מסויימת?
אני מנסה לחשוב על גבר שהייתי יוצאת איתו- שהיה גורם לי לחשוב אותו הדבר.. והאמת שלפחות חיצונית אני לא מרגישה שיש משהו כזה..:(

תודה..
 

אביeג7

New member
מצד אחד-אין לך מה להעלב מזה

מצד שני-כן,הנורמה היא לאהוב כוסיות-רזות-ממוצעות.
 
היי

כמו שאמרה אבישג אין מימה להעלב יש ויש.
יש כאלו שאוהבים וזה מטריף אותם בסקס ולא לקשר רציני ויש להיפך .

תנהגי מה שהכי נכון לך והעיקר שתעשי מה הכי נכון לך .
 

BW37

New member
מה השאלה ?

כמה הערות
1. את לא יכולה לבקש מטרולים לא להגיב
נהפוך הוא, זה מושך אותם
2. מה לא הבנת במה שהוא אמר ?
הנורמה בעולם שרזה זה יפה
למה את מופתעת ?
תסתכלי על כל פרסומת וכל דוגמנית ותחפשי את השמנות
לא תמצאי
גם דוגמניות שמפרסמות בגדים לשמנות הן לא שמנות, אלא מלאות
כן, חד משמעית זה מודל היופי העולמי
ילדים גדלים עם החינוך הזה, כל ילד בגן יגיד שרזה = יפה
3. זה לא אומר שאין אנשים שאוהבים דברים שונים מהנורמה
יש אנשים שאפילו אוהבים גפילטא פיש או רגל קרושה או גחנון
יש גם מי שאוהב שמנות.
4. הוא לא התכוון להעליב, אלא הפוך, או לתת מחמאה לך, או סתם להיות כן.
 

birka

New member


אני לא מופתעת.. זה פשוט נראה לי נורא הגיוני שכל אחד אוהב את מה שהוא אוהב, ושמישהו מרגיש שהוא סוטה מהנורמה בגלל זה... זה קצת הפתיע אותי.
 

Anna Vasserman

New member
למה זה הפתיע אותך?

הוא לא חי בבועה... הוא יודע מה רוב האנשים מחשיבים כמודל היופי. והוא מודע לזה שהוא שונה בהעדפותיו.

בכל מקרה, זה לא נראה כאילו הוא רצה להעליב. נהפוך -הוא. הוא רצה לתת לך להבין שהוא אוהב איך שאת נראית. גם אם זה נראה מוזר בעיניי אחרים או אפילו בעינייך.
 
כל אחד והטעם שלו

זה לא משנה שאת שמנה או רזה.
יש כאלה שיפסלו מישהי שנראית כמו אסתי גינזבורג.
 
השאלה היא האם זה באמת הטעם

או שאולי זו הנורמה ,והתפיסה החברתית שנתקעה לאנשים בראש.

אני מניחה שזה גם וגם.
 

birka

New member
אני מניחה שחשבתי שיש דברים כמו-

אהבה, ומשיכה מינית שהם "שלך" ולמרות שהם בהחלט מושפעים מנורמה חברתית- אתה לא תצא עם מישהי שאתה לא נמשך אליה רק כי זה הנורמה.
ואני תוהה כמה אנשים עושים את זה..
 
צ'מעי

אין מי שיוצא עם מי שהם לא נמשכים אליו..
אבל,
יש מי שלא יוצא עם אנשים שהוא נמשך אליהם בגלל ה"מה יגידו" והתפיסה החברתית.

אני אומרת את זה על סמך שרשורים שיצא לי להתקל בהם ברחבי תפוז,
לאו דווקא כאן בפורום, כאשר דובר על בחורות מלאות עד שמנות, היו גברים שהודו שהם נמשכים,
אבל מתביישים בפרהסיה.
 
זה לא בגלל מבנה הגוף אלא בגלל שהיא יפה

לכן יש גם שמנות יפות כמו שיש חטובו
שנראות על הפנים. מה שנקרא גוף פצצה פנים אחרי הפצצה.
ולא עניין של העדפת גוף מסויים.
 

BW37

New member
גם בעיני היא לא כזו יפה

מה גם שהטמטום שלה יוצא מכל נקבובית בעור אצלה
בר רפאלי שגם נראית הרבה יותר, גם בגוף וגם בפרצוף
יותר חכמה כשהיא ישנה מאשר כשזאתי ערה עם מיקרופון ביד
 

אביeג7

New member
בדיוק! בכמה פרקים בודדים שראיתי של

כוכב נולד או מה שזה לא יהיה,
ממש הייתי נבוכה מכל משפט שהיא הוציאה מהפה.. משו נוראי..
ובוא נגיד שזה לא הוסיף למה שחשבתי עליה עד עכשיו.

ברור שהיא ניראת טוב.. אבל יפה... בעיני לא בצורה יוצאת דופן <בניגוד לבר למשל>
 

אביeג7

New member
אם לא ראית את זה

אז אין לך מושג עלמה אני מדברת
היא פשוט נעל
וכן.היא יפה. אבל לא בצורה יוצאת דופן בעיני
 

shayCn

New member
אף פעם לא הבנתי את זה

אסתי גינצבורג היא פצצת מין מהלכת.
איך אפשר לפסול אותה?
 
למעלה