כיון שהתמקדת בעניין המראה החיצוני
אז הנורמה היא אכן נשים רזות וחטובות.אין ממה להיעלב מזה, זו עובדה מוגמרת.
לדעתי,זה יותר מעליב אם זה מגיע ממישהו קרוב אלייך שיצא איתך.הוא תיאר את זה בצורה שכאילו הוא מפקפק בכושר השיפוט שלו או מתחרט..זה מה שמעליב.
מעבר לזה,כל אחד חזק בתחום מסויים בחיים..יש אנשים יפים,יש חכמים,יש טובים,יש כריזמתיים בדיוק כמו שיש רזים או שמנים.
אז הנורמה היא אכן נשים רזות וחטובות.אין ממה להיעלב מזה, זו עובדה מוגמרת.
לדעתי,זה יותר מעליב אם זה מגיע ממישהו קרוב אלייך שיצא איתך.הוא תיאר את זה בצורה שכאילו הוא מפקפק בכושר השיפוט שלו או מתחרט..זה מה שמעליב.
מעבר לזה,כל אחד חזק בתחום מסויים בחיים..יש אנשים יפים,יש חכמים,יש טובים,יש כריזמתיים בדיוק כמו שיש רזים או שמנים.