שאלה שכזו-

Anna begins cc

New member
בגלל זה אני אוהבת אותך.

את מגדילה ראש.
(וקוראת לי נסיכה.)

אבל לא סטירה דרדלה כמו שמישהי מסויימת נתנה,
סטירה אמיתית, עם הטבעות על הידיים,
טוב?
 

Anna begins cc

New member
שאלה טובה.

במסיבה של לירי אני אהיה הכי קלילה שם, לא אשדך שום דבר, או אקשור שום דבר,
הסטירה שלי תבלע בהמון.

מצד שני, בערב פסטה ויין הסטירה תהיה צורמת מדי ביחס לכל מעשי האהבה שילכו שם
(אנחנו מדברים על הדמיון של סוק, כן?..)

אז נראה לי שאני אבחר ב..
גם וגם.
עדיף.
שאני ארגיש שאני ממצה את הסטירה.
 
אני מה זה

לא זורמת עם הדמיונות של סוק.
מבחינתי מדובר על ערב באלורה או בבליני.

גם וגם את אומרת?
בסדר!
 

Anna begins cc

New member
נהדרת.

אני מחכה לוואטסאפ שיגיד לי איפה להתייצב.
אתחיל חימומי סטירות מעכשיו.
 

Anna begins cc

New member
אני לא יודעת

מי אותה מישהי מסויימת,
אבל המישהי שאני דיברתי עליה נתנה סטירה אמ-אמא של הדרדלה, ויש לי עדים!

איפה הפטיש, איפה?
 

ebi83

New member
סוק לא יתנגד

אני מניח שנשאר רק לקבוע זמן ומיקום, לא?
 
למעלה