שאלה שכזו-

birka

New member


 

Anna begins cc

New member
אני חושבת שמה שיושב אצלך בעניין הזה,

הוא משהו שאנשים בשרשור לא כל כך קלטו.
אנחנו בחורות, ואנחנו נורא אוהבות לשמוע סאב-טקסט,
וכשהאקס שלך אומר "איזה מוזר זה שאני נמשך לשמנות", ואת בחורה שמנה, מה שאת שומעת זה "איזה מוזר זה שנמשכתי אליך"
וזו אמירה קשה.
כל העולם יכול להגיד לך לא להעלב ולהיות שלמה ולשים זין,
אבל תכלס, אף אחד לא רוצה להרגיש שזה מוזר שנמשכים אליו. לא קשור למבנה הגוף.
את רוצה להרגיש שזה טבעי שנמשכים אליך, שיש לך מה להציע, שאת יפה ומצחיקה וחכמה ולא יודעת מה עוד, וזה רק הגיוני שגבר נמשך אליך,
וכשהוא אומר את האמירה הזאת- זה מטלטל. אין מה לעשות.
זה גורם לך להרגיש חריגה ושונה ומישהי שזה לא ברור שנמשכים אליה.

ועכשיו, אחרי שהוצאתי את המחשבה המטורפת, הנה המחשבה ההגיונית-
זה שטויות. הוא התכוון בדיוק למה שכולם אמרו לך, מוזר לו שהוא שונה. מוזר לו שהדבר שהוא נמשך אליך זה לא מה שהסביבה מכתיבה, לא מה שחברים שלו אוהבים, לא מה שאמרו לו כל החיים לאהוב- אלא משהו שונה.
הוא חריג, וזה מוזר לו. זה בסדר. כל עוד ה"מוזר" הזה לא גורם לו ללכת נגד המשיכה והטבע שלו, והוא עדיין יוצא עם מי שמושכת אותו ולא מי שמכתיבים לו- נהדר.

ובנימה אישית, לי תמיד היה טעם די מוגדר בגברים, ואיכשהו במהלך חיי מצאתי את עצמי יוצאת עם אנשים שהם ההפך המוחלט מהטעם שלי,
וגם אני חשבתי לעצמי לא פעם "כמה מוזר זה שאני נמשכת לבנאדם הזה שמולי", אבל אי אפשר להסביר משיכה..

בקיצור,
תעברי הלאה. הוא לא עשה משהו לא בסדר בעיניי,
אל תקחי את זה למקומות הפוגעים,
להפך.
תעריכי את עצמך על זה שבנאדם שכן שם דגש על החברה ועל התפיסות (וזה ברור, אחרת לא היה מציין את זה בכלל) בחר להיות איתך ולאהוב אותך.
כנראה שיש בך הרבה ייחוד :)
 

birka

New member


אחלה ניק ניים.....!
(הכרנו פעם, היה לי חתימה עם ציטוט משיר שלהם).
תודה על התגובה.
 

Anna begins cc

New member
אני זוכרת,

אפילו נפגשנו פעם באיזה אירוע :)

אני חייבת לשאול- לא התחברת לשום דבר ממה שכתבתי?
וזה בסדר גמור, סתם סקרנית אם הראייה שלי שונה לגמרי מהמציאות.
 

ליבליב1

New member
זו לא פעם ראשונה

שאת שומעת את זה ממני, אבל אני מאוד אוהבת לקרוא אותך.... לראות ולהבין את הגישה שלך, את דרך החשיבה. את נהדרת!! |חיבוק|
 

shayCn

New member
רכושני רק למה שחשוב בעיניי

יש לך דברים שחשובים בעינייך?..ז"א חוץ מיוגב
 
חשוב לך להיות צודק לבד?

אני גם רוצה

וכן יש לי דברים יותר חשובים מיוגב
ברגע שאני אזכר בהם אני אראה לך מה זה, אתה שומע אותי !
 

shayCn

New member
הכי כייף להיות צודק לבד

לא חולק את ההרגשה הזו איתך,רק עם האחת שלי. :)
אני מקווה בשבילך שהאמנזיה שלך תחלוף בקרוב.
 
אני דווקא עצוב שאני צודק לבד

רואה את ההבדל בין צימצום לשפע ?
ככה אתה רוצה שאני אשלח אותך לחופה. תגיד לי ?

 

shayCn

New member
לא זוכר דיון עם הבדלים בין צימצום לשפע

תגיד,איך לא שלחת אותי לחופה עד היום.
כנראה שאני לא חשוב בעיניך :(
 
לא ביקשת

מאיפה לי לדעת
אולי בתאכלס אתה רוצה להשאר רווק?
מאיפה לי?

אז אתה רוצה חופה אתה אומר
 

shayCn

New member
אהה,אני מריח שסוק עומד לתת לי

את נאום חייו..

יאללה שוט..
אבל תן משו חזק כזה ..עם תודעה וצי-בור ולסיומת איזה משפט סקסי כזה
שמזמין נשים :)
 
למעלה