כמה שמח? 6 וחצי, שמונה כזה?
ס סוקרטס פה New member 10/12/13 #193 רוצה לבוא לראות נשיונל ג'יאוגרפיק יש פרק מיוחד של "בילד פור ד-קיל !
A Anna begins cc New member 10/12/13 #194 רק אם נשאב השראה מהתוכנית ונעשה משחקי תפקידים, אני אהיה האיילה ואתה תהיה האריה הרעב.
ס סוקרטס פה New member 10/12/13 #195 לפחות תעשי ספוילר ג'יזס טוב, אז בואי נראה פנים אמיתיות עם המתרומם ההוא אני אהיה ד. מהקריות
S shayCn New member 11/12/13 #200 למה לחשוד בזימה?.. את נכנסת לתפקיד האיילה ונתת לסוק להכנס לתפקיד אריה רעב.. מה נראה לך שהאריה החרמן..*סליחה* רעב יעשה במקרה כזה?.. הוא ינעץ שת שיניו בבשרך וימצוץ את לשד עצמותייך מרוב רעב..
למה לחשוד בזימה?.. את נכנסת לתפקיד האיילה ונתת לסוק להכנס לתפקיד אריה רעב.. מה נראה לך שהאריה החרמן..*סליחה* רעב יעשה במקרה כזה?.. הוא ינעץ שת שיניו בבשרך וימצוץ את לשד עצמותייך מרוב רעב..