שאלה שכזו-

דווקא רציתי להגיד לך לבוא יום חמישי

נצא לאנשהו
ואני אגלה לך סוד על נשים (וגברים) שיוצאים במזג האויר הזה לפאב
ואז נתבונן מהצד על הג'ונגל הכאוטי
ואז אני אראה לך איזו חיה אתה בין כולם, ואז נתבונן עליה, ונחשוב ונבין
ואחר כך אני אראה לך איזו חיה אתה יכול להיות
אני אשחק את התפקיד הזה

ואם ההודעה הזו לא תוציא ממך את הג'ננה, אז אני כבר לא יודע מה כן !
 

shayCn

New member
דריהיייהייהים


דרים ..דרים..דריםםם
דריהיהייהייהים..
דרים..דרים..דרים
http://www.youtube.com/watch?v=AKhQUqt8pO0

עכשיו תדמיין שכל המחשבה הזו היא בועת סבון שעפה מתעופפת לה באויר
ו..*פוף* ניפצתי אותה עם סיכה

think again..
 
מה ההבדל בין "נורמה" לבין "טעם"?

נורמה היא פשוט הטעם של הרוב...

הוא צודק, הטעם של רוב הגברים בישראל (קרי הנורמה) אלו בחורות רזות.

אם נלך לפי טבלת ה- BMI, אז הייתי אומר שבאופן אידיאלי, גברים מעדיפים נשים שהן BMI=19-22 (אלו הן ה-"כוסיות" הקלאסיות, כאשר במידה והבחורה שופעת במיוחד באזורים הנכונים, גם BMI של 23-24 יכול להיחשב כאידיאל).

אז, לגבי האמירה שלו, היא אמירה נכונה. אבל האם היא הייתה אמירה ראויה? לדעתי, בצורה שנאמרה, לא. כי היא פגעה בך, ולא נוסחה כאמירה בונה בשום צורה. אני חושב שהוא סתם זרק את זה לאוויר בלי יותר מדי לחשוב על ההשלכות.

צריך לזכור שגם מרבית הגברים הישראלים לא עומדים בדיוק בשום קריטריון של אידיאל. אבל עם זאת, הבחירה של הגבר באישה מתבססת על חיצוניות, הרבה יותר מהבחירה של האישה בגבר.
 
הדוגמא הכי יפה אלו הבעלים של המעושרות

מה שמשותף לכל הבעלים זה שכולם נראים זוועה, ושלכולם יש מספיק כסף כדי להשיג בדיוק את סוג הבחורה שהם רוצים. ובמה הם בוחרים? תמיד בכוסית הדקיקה. למה?
 
ודרך אגב, גם המעושרים

אני מדבר למשל על בני הזוג התורנים של מדונה וג'יי-לו מהבלוק, תמיד כוסוני-על.
 
זה כמו לחשוב שנשים נמשכות לאידאל השרירי ....

המרחב משיכה שלהן הרבה יותר גדול מזה
 
כתבתי

שבאופן ממוצע, נשים פחות מסתמכות על אידיאל יופי כשהן באות לבחור בן זוג (שלא למטרת סטוץ בלבד).
 
גם גברים לא מרשים לעצמם להינעל על האידיאל

אחרת החיים שלהן יגמרו ב2 זיונים גג
 

goldy

New member
זה בסדר איך שאת נראית

אני למשל אוהב שיש מה שממלא את כל כף היד שלי
.
 
למעלה